Du lå vel på 3?Juhumå inn å sjekke selv
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du lå vel på 3?Juhumå inn å sjekke selv
![]()
Spørs hvor du bor og om du har piggdekk eller ikke.Når kan man skifte til vinterdekk?
ja, har troen på at det kommer til å gå bra nå neste gang <3Så bra![]()
Jeg skylder litt på gravidhjerne også... Har ikke kontroll på noe som helsthaha kjenner til den altså![]()
I 4 t til tipper jegVeldig bra det da
Hvor lenge tror du at du vil klare å holde deg der?
Næsj han blel da født i går hanJa! Imorgen er F 5 uker allerede![]()
jeg også gjorde det med lille N i magenJeg skylder litt på gravidhjerne også... Har ikke kontroll på noe som helstmannen er oppgitt
Det får du gjøre jaSkal huske på det neste gang vi kjører forbi![]()
Hva var det da?Tredje plass herhar iallefall klart dagens mål
![]()
Det er et faktum at hjernen krymper når manner gravid altsåjeg også gjorde det med lille N i magenkalte det gravidjerne jeg og faktisk
![]()
tiden flyrJa! Imorgen er F 5 uker allerede![]()
Så bra. Viktig å ta seg tid til detÅ ja det har jeg . Venninnekvelder, bursdager, fotballcup, shopping å trening . Får gjort mye når man ikke er her
ja da har man er god grunn daDet er et faktum at hjernen krymper når manner gravid altsåha ha ha
Venter og venter påOg hva venter du på?!![]()
Ha ha ha ha ha!!! Å herregud jeg dør!!!!ja da har man er god grunn dajeg har jo enda ammtåke
husker bare at jeg åpenet døren for en pakke og når jeg kom inn igjen så var begge puppene hengde utenfor genseren med ammeinnlegg synlig. herregud ikke rart han mannen så på meg. da var lille N ganske så fersk
![]()
jeg ler så jeg griner av det idagHa ha ha ha ha!!! Å herregud jeg dør!!!!![]()
![]()
![]()
Ha ha ha!! Jeg vet ikke om jeg hadde klart å le av det engang.... Uff. Jaja.. Ha ha!!jeg ler så jeg griner av det idagmen jeg måtte ringe mannen å fortelle og han døde av latter den dagen
fikk ikke lov til å ta i mot pakker på døren mer etter det