Skravletråd september

1 mnd til jeg fyller år :D Rett under en mnd til jeg begynner på førkur. Under 2 mnd til jeg skal ta operasjonen.
Jeg gleder meg og skulle ønske tiden gikk fortere altså!

1 mnd til jeg fyller år :D Rett under en mnd til jeg begynner på førkur. Under 2 mnd til jeg skal ta operasjonen.
Jeg gleder meg og skulle ønske tiden gikk fortere altså!
Operasjon? Hva da? :)

Ha ha ha!! Jeg vet ikke om jeg hadde klart å le av det engang.... Uff. Jaja.. Ha ha!!

Jeg har en hendelse da. Men den er ikke morsom. Holdt på å ta fyr i kjelen som jeg steriliserte flaskene i. Hadde latt det koke så lenge at plasten hadde smeltet!!! Var så sint og forbanna på meg selv i lengre tid etterpå.

Jeg sier bare - for Guds skyld kjøp en mikrobølgeovn!!! Jeg fikk aldri lov å sterilisere flasker på egenhånd etter det. Ikke at jeg hadde lyst.
Oi sånt er skummelt :O Ammetåke og Ammetåke :p

ja da har man er god grunn da :p jeg har jo enda ammtåke :p husker bare at jeg åpenet døren for en pakke og når jeg kom inn igjen så var begge puppene hengde utenfor genseren med ammeinnlegg synlig. herregud ikke rart han mannen så på meg. da var lille N ganske så fersk :p
Ha ha fantastisk altså

ja da har man er god grunn da :p jeg har jo enda ammtåke :p husker bare at jeg åpenet døren for en pakke og når jeg kom inn igjen så var begge puppene hengde utenfor genseren med ammeinnlegg synlig. herregud ikke rart han mannen så på meg. da var lille N ganske så fersk :p
Ha ha! Hysterisk morsomt:)

Back
Topp