Hihi...det tror jeg du gjørMulig jeg undervurderer hvor mye det er snakk om![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi...det tror jeg du gjørMulig jeg undervurderer hvor mye det er snakk om![]()
Har du flere små? Eller er dette forumet farlig slik at man blir skikkelig avhengig?Han er 9 år.. jada alt bra med han
Nei har ikke flere.Har du flere små? Eller er dette forumet farlig slik at man blir skikkelig avhengig?
Jeg har tre gutterTakk takk![]()
Hvor mange barn har du da?og jeg ser du et en racer på forumet. Er det noen innstillinger jeg kan endre slik at postene kommer i kronologisk rekkefølge? Nå kommer svarpostene innimellom og jeg blir super forvirret. MYE aktivitet i denne tråden. Hehe
Min minstemann er også født 5 uker før tidenNei han var heldigvis over den magiske grensen 2500 så han er ikke regnet som noe særlig prematur![]()
Og hva venter du på?!Ser dere er godt i gang med skravling for september allerede![]()
![]()
Så hyggelig det da. Lurte litt på om du hadde vært her i 9 år og tenkte at da måtte fikk her være veldig bra!Nei har ikke flere.
Kommer vel an påjeg kom inn igjen i fjor jeg.
Jeg har tre gutter3 år, 4,5 år og 7 år.
Er dette din første?
Vet ikke om man kan endre innstillingene, jeg går igjennom hele tråden og svarer der jeg har blitt quotet etterhvert som jeg ser det
Kanskje noen andre kan svare?
da kjenner du til alle småtingene i starten saMin minstemann er også født 5 uker før tiden2585 gram og 44 cm...nesten likt
![]()
Ligger fortsatt i sengen, men pappaen tar morgenstell hver dag for han drar på jobb så mini har fått på seg en hel ullbodyHvordan kledde du barnet ditt idag?
Usikker jeg.. Regner og blåser. Er ikke mer enn 14 grader
Det har jeg ikke. Hadde ett innlegg i 2005 og forsvant helt til2014Så hyggelig det da. Lurte litt på om du hadde vært her i 9 år og tenkte at da måtte fikk her være veldig bra!
Tja bukse og genser og ytterjakkeHvordan kledde du barnet ditt idag?
Usikker jeg.. Regner og blåser. Er ikke mer enn 14 grader
Vi er og i sengen og vurderer å kle på henne ull idagLigger fortsatt i sengen, men pappaen tar morgenstell hver dag for han drar på jobb så mini har fått på seg en hel ullbody![]()
Ja Ok... Jaja... He he!! Jeg har trua!Hihi...det tror jeg du gjør![]()
Det holder? Hun er ikke ute mer enn en halvtimes tid når jeg levererTja bukse og genser og ytterjakke
Samme var min minsteMin var 2500 g han
Dette har jo blitt tradisjon i starten av en månedSelvfølgelig, hadde du forventet noe annet?
Tøff og tøff.Du er skikkelig tøff! Klarer ikke sette meg inn i en slik situasjon.. God klem til deg!
Kos deg med detNei nå må jeg sette på en vaskemaskin. .