Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo ikke vits å betale full pris når man kan få samme varen på salgSamme som her det
Greit med en god startPrøver så godt jeg kan![]()
Nei, jeg hadde ikke detSelvfølgelig, hadde du forventet noe annet?
Hvor gammel er han nå da? Og går alt bra med han?Nei kom egentligtil termin![]()
Jeg burde tømt min, men er så stress å dra minien inn på det uferdige vaskerommetNei nå må jeg sette på en vaskemaskin. .
ikke feil termin.Oi da var han ganske liten. Fulgte han utviklingen til jevnaldrende eller var han litt sein i starten da? Kan det ha vært feil termin?
Jeg hadde svangerskapsdiabetes når jeg gikk med frøkna.jeg trodde min siste skulle bli liten. Jeg gikk nesten ikke opp i vekt, spiste nesten ikke sukker osv.. (det var ikke frivillig) men hun var nesten 5 kg..
Så bra å høre at han har utviklet seg normalt og at alt er bra. Side du heter Musemor med tre søte små tar jeg det som et tegn på at det har gått bra med medisinsk hjelp! Å miste må være helt forferdelig!ikke feil termin.
Ble flyttet bare en dag på OUL, men han hadde veldig liten morkake.
Etter han har jeg slitt med å miste og har ikke klart å holde på et barn i magen uten medisinsk hjelp.
Det at han var liten kan skyldes det samme som gjorde at vi mistet.
Han utviklet seg helt normalt, men var litt liten frem til han var rundt 5 år så skøt han i hveret.
Nå er han nesten høyest i klassen
Masse lykke til med begge deler.God morgener ganske så trøtt idag så brukte en time på å våkne
fortsatt trøtt ...
regner og regner ute også. Hva er deres plan?
her er det legebesøk og møte som står for tur
Det hjalp veldig.Så bra å høre at han har utviklet seg normalt og at alt er bra. Side du heter Musemor med tre søte små tar jeg det som et tegn på at det har gått bra med medisinsk hjelp! Å miste må være helt forferdelig!
Å ja det har jeg . Venninnekvelder, bursdager, fotballcup, shopping å trening . Får gjort mye når man ikke er herHåper du har hatt det fint i pausen
Regner med du er godt inn i det igjen![]()
Er veldig fornøyd med vår LGNei nå må jeg sette på en vaskemaskin. .
Er så enig med degEr jo ikke vits å betale full pris når man kan få samme varen på salg![]()
Tusen takkMasse lykke til med begge deler.
Dette kommer til å gå så bra skal du se.
Regner her også.
Planer for dagen...
Kose med lille U, drikke te og bli frisk
Jeg hadde en drømmefødsel og innbiller meg at det har litt med størrelsen å gjøre. Er jo mindre som skal ut.. Har en venninne som gikk på overtid og fikk 6 dager etter meg en stor baby. Hun sliter veldig mye mer nå i ettertiden og hadde en tøff fødsel. Kan være tilfeldigheter men synes det er greit han var liten så lenge alt ender braLurer på om det er stor forskjell?
Du får vene til han soverJeg burde tømt min, men er så stress å dra minien inn på det uferdige vaskerommet
Han er 9 år.. jada alt bra med hanHvor gammel er han nå da? Og går alt bra med han?![]()
Du er skikkelig tøff! Klarer ikke sette meg inn i en slik situasjon.. God klem til deg!Det hjalp veldig.
Har tre barn, men har vært gravid minst 8 ganger