Skravletråd september

Oi da var han ganske liten. Fulgte han utviklingen til jevnaldrende eller var han litt sein i starten da? Kan det ha vært feil termin?
ikke feil termin.
Ble flyttet bare en dag på OUL, men han hadde veldig liten morkake.
Etter han har jeg slitt med å miste og har ikke klart å holde på et barn i magen uten medisinsk hjelp.
Det at han var liten kan skyldes det samme som gjorde at vi mistet.
Han utviklet seg helt normalt, men var litt liten frem til han var rundt 5 år så skøt han i hveret.
Nå er han nesten høyest i klassen

Spiser frokost :) hadde tre knekkebrød men fikk bare spise to, for gubben kom hjem å stjal det siste:p

God morgen :) er ganske så trøtt idag så brukte en time på å våkne :p fortsatt trøtt ... :p regner og regner ute også. Hva er deres plan? :) her er det legebesøk og møte som står for tur

ikke feil termin.
Ble flyttet bare en dag på OUL, men han hadde veldig liten morkake.
Etter han har jeg slitt med å miste og har ikke klart å holde på et barn i magen uten medisinsk hjelp.
Det at han var liten kan skyldes det samme som gjorde at vi mistet.
Han utviklet seg helt normalt, men var litt liten frem til han var rundt 5 år så skøt han i hveret.
Nå er han nesten høyest i klassen
Så bra å høre at han har utviklet seg normalt og at alt er bra. Side du heter Musemor med tre søte små tar jeg det som et tegn på at det har gått bra med medisinsk hjelp! Å miste må være helt forferdelig!

God morgen :) er ganske så trøtt idag så brukte en time på å våkne :p fortsatt trøtt ... :p regner og regner ute også. Hva er deres plan? :) her er det legebesøk og møte som står for tur
Masse lykke til med begge deler.
Dette kommer til å gå så bra skal du se.

Regner her også.
Planer for dagen...
Kose med lille U, drikke te og bli frisk

Masse lykke til med begge deler.
Dette kommer til å gå så bra skal du se.

Regner her også.
Planer for dagen...
Kose med lille U, drikke te og bli frisk
Tusen takk :) ja er sikker på den, men jeg liker ikke bv. God bedring :) lille N gråter i dag og, og idag roper hun på pappa :/ det er sårt når hun roper på han og han ikke kan prate i tlf pga null dekning der han jobber. Hun roet seg ned nå :)

Lurer på om det er stor forskjell?
Jeg hadde en drømmefødsel og innbiller meg at det har litt med størrelsen å gjøre. Er jo mindre som skal ut.. Har en venninne som gikk på overtid og fikk 6 dager etter meg en stor baby. Hun sliter veldig mye mer nå i ettertiden og hadde en tøff fødsel. Kan være tilfeldigheter men synes det er greit han var liten så lenge alt ender bra ;)

Back
Topp