Skravletråd september

Takk takk :)

Hvor mange barn har du da? :) og jeg ser du et en racer på forumet. Er det noen innstillinger jeg kan endre slik at postene kommer i kronologisk rekkefølge? Nå kommer svarpostene innimellom og jeg blir super forvirret. MYE aktivitet i denne tråden. Hehe
Jeg har tre gutter:D 3 år, 4,5 år og 7 år.
Er dette din første?:)
Vet ikke om man kan endre innstillingene, jeg går igjennom hele tråden og svarer der jeg har blitt quotet etterhvert som jeg ser det:P
Kanskje noen andre kan svare?

Jeg har tre gutter:D 3 år, 4,5 år og 7 år.
Er dette din første?:)
Vet ikke om man kan endre innstillingene, jeg går igjennom hele tråden og svarer der jeg har blitt quotet etterhvert som jeg ser det:p
Kanskje noen andre kan svare?

Så kjekt. Hvilken aldersforskjell synes du er best? Eller er det det samme? Min første og kunne i grunn tenke meg to tette :)

Min minstemann er også født 5 uker før tiden:) 2585 gram og 44 cm...nesten likt:p
da kjenner du til alle småtingene i starten sa ;)

Hvordan kledde du barnet ditt idag? :)

Usikker jeg.. Regner og blåser. Er ikke mer enn 14 grader

Nå sover endelig mini igjen så da står jeg opp og får meg en dusj. Ha en fin dag alle!

Ligger fortsatt i sengen, men pappaen tar morgenstell hver dag for han drar på jobb så mini har fått på seg en hel ullbody ;)
Vi er og i sengen og vurderer å kle på henne ull idag :)

Du er skikkelig tøff! Klarer ikke sette meg inn i en slik situasjon.. God klem til deg!
Tøff og tøff.
Når ønsket om barn er sterkt nok og så videre...

Vi har 3 friske barn og er veldig fornøyd med det.
Var en litt krunglete vei dit, men vi fikk de barna vi ønsket oss til slutt :)

Back
Topp