Håper at du fikk sove litt i natt og at møte går bra!har legetime for å snakke om mine ufrivllig aborter også er det unødvendig møte med bv bare fordi noen må være slemme...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper at du fikk sove litt i natt og at møte går bra!har legetime for å snakke om mine ufrivllig aborter også er det unødvendig møte med bv bare fordi noen må være slemme...
Det går som regel braskal du være alene lenge?
Oi, gratulerer med baby da!Termin er i dag 1. September, men han kom tidlig - 28.juli![]()
Hva skal du trene? Flink du![]()
2565 og 45cm. Han var 2455 forrige mandag så han har næringsvett. Spent på vekten i dagHvor stor var han da han ble født?
Det går sikkert helt fintNei, ikke lenge. Til torsdag![]()
Ja litt luksus!Luksus x2 jo
Jeg skal jobbe, til legen x2 og trene![]()
Er lurt det![]()
Energi må man ha utover vinteren
Hehe...tipper dette går strålende
Du har full kontroll!
Kos deg på trening![]()
Gratulerer med baby.2565 og 45cm. Han var 2455 forrige mandag så han har næringsvett. Spent på vekten i dag![]()
Mulig jeg undervurderer hvor mye det er snakk omDet er fullt mulig
Og gjelder hele forumet ja..
Takk takkOi, gratulerer med baby da!![]()
Nei han var heldigvis over den magiske grensen 2500 så han er ikke regnet som noe særlig prematurGratulerer med baby.
2.565 g var ikke så galt til å være så tidlig![]()
Oj det var mange. Ca 30, vi kuttet ned mye for ett par år sidenCa 50. Det er galskap! Du da?
Kos degTakk! Yoga på elixia! Supert å være med på sånne gruppetimer for å få treningsrutinen inne igjen![]()
Var ikke så liten han da2565 og 45cm. Han var 2455 forrige mandag så han har næringsvett. Spent på vekten i dag![]()
Huff det høres ikke bra ut! Håper dere får tatt igjen litt søvn nå på dagHar vært oppe i halve natt med jentungen som sliter med falsk krupp. Så blir nok en lat dag på sofaen siden jeg likevel er sykemeldt.
Gratulerer2565 og 45cm. Han var 2455 forrige mandag så han har næringsvett. Spent på vekten i dag![]()
Min eldste kom på termin dato og veide bare 2.735 g.Nei han var heldigvis over den magiske grensen 2500 så han er ikke regnet som noe særlig prematur![]()
Tror vi må gjøre det og. Blir jo ruinertOj det var mange. Ca 30, vi kuttet ned mye for ett par år siden
Alle mine har vært over 4 kg. .Min eldste kom på termin dato og veide bare 2.735 g.
Veldig glad han ikke kom før tiden