Ja ikke santHaha, vi har vært der ogvanskelig å kutte snop om bare en er med på det
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ikke santHaha, vi har vært der ogvanskelig å kutte snop om bare en er med på det
![]()
Ja, vi er begge over gjennomsnittetHar høye foreldre da kanskje?
Forvirrer alle da hvertfallHaha, kanskje starte ny trend?
TullebukkSe der ,du rakk å skravle på jobb også. Hva sa jeg?
Kan jo bli gøy detForvirrer alle da hvertfall
Er avhengig av 2 biler her for busstilbudet er så dårlig at det er tragisk :-/Veldig greit med to biler! Her har vi kun parkeringsplass til en, så kan ikke ha to. Nettopp kjøpt vår første bil og sammen, så bil nummer to ligger nok noen år i fremtidennår lånet på denne er nedbetalt
![]()
2500Hvor stor var han når han ble født da?
JeppFra og med idag eller?![]()
Ja det sier jegHmm sier du det altså![]()
Er avhengig av 2 biler her for busstilbudet er så dårlig at det er tragisk :-/
Jeg er der når det gjelder snop . brus er jeg egentlig ikke så glad iFremdeles - godt jobba. Jeg er en sånn person som enten bare må spise og drikke brus, eller kutte det helt. Klarer ikke å bare holde meg til helger eller så
Ha ha ja du får gjøre detFår bare se frem til pensjonistalderen, og flytte til spania eller no
Da er det ikke så rartJa, vi er begge over gjennomsnittet![]()
Håpe jeg får til litt skravling innimellomVeldig grei start på dagen. Og når jeg får i meg frokost så tidlig etter jeg har våkna, er det alltid en boost
Jobbe ooog skravle litt ?![]()
Sa kverrulanten vårTullebukk
Er forskjell på å skravle og å SKRAVLE vet du![]()
Jeg er der når det gjelder snop . brus er jeg egentlig ikke så glad i
God morgen![]()
Tuppa er levert i barnehagen, og frokosten er innhalert.