He he det hadde vært gøy å skifte hver dagNå kan du ikke forvirre oss enda en gang![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he det hadde vært gøy å skifte hver dagNå kan du ikke forvirre oss enda en gang![]()
Neimen det var da tidlig å stå oppGod "morgen" jenter.
Har vært oppe en stund allerede, lille U sa god morgen kl 04:30, men har ikke hatt tid til å skravle før nå.
Ikke det at jeg egentlig har tid nå heller, men jeg tar meg det![]()
Her har vi 2 biler så kommer meg ut selv om gubben også er ute. Men idag blir det bare en gåtur rundt her vi bor
. Kanskje vi stikker en tur til sentrum etter duppen til mini. Har ett gavekort der
![]()
Prøver på det hvertfallFlink du er!
Nei, du trenger da ikke detÆsj da må jeg bytte igjen
God "morgen" jenter.
Har vært oppe en stund allerede, lille U sa god morgen kl 04:30, men har ikke hatt tid til å skravle før nå.
Prøver på det hvertfall
Stor jente det daDere ble vel fulgt opp da?
Jentungen min er jo 2,5 og over 13 kg nå..
He he det hadde vært gøy å skifte hver dag
God morgenGod "morgen" jenter.
Det er i tidlig med snø altså
Nja ikke helt brusfri men ja helt snopefri. Drikkee litt brus en gang i blandtHelt snop og brusfri da eller?
Har høye foreldre da kanskje?Så bra
Ja, hun er ganske høy også![]()
Hvor stor var han når han ble født da?Stor jente det da
Det ble vi
En helt annen luft for tiden jaBrrr...7° ute...høsten er kommet for å bli..men bra jeg er så glad i den allikevell❤
Ja set gjør du nok daJa. Skulle helst hatt sommer året rundt. Men bor tydeligvis i feil land da![]()
Ja set gjør du nok daJa. Skulle helst hatt sommer året rundt. Men bor tydeligvis i feil land da![]()
Nja ikke helt brusfri men ja helt snopefri. Drikkee litt brus en gang i blandt
Får bare se frem til pensjonistalderen, og flytte til spania eller noJa set gjør du nok da