Her er det jeg som sier detFørste dag på snopfri hverdag! Samboer har bestemt at vi skal bli flink og slutte med snop og brus igjen. Hjelpes![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det jeg som sier detFørste dag på snopfri hverdag! Samboer har bestemt at vi skal bli flink og slutte med snop og brus igjen. Hjelpes![]()
Fint profilbilde du har fått deg da
Ja det stemmee vel hos dere. Litt tidlig med snøSer antydning til sol her og, men tviler på noe varmt vær. Er tross alt nord norge.. Kan plutselig bli snø for alt jeg vet![]()
Han er veldig tynn. Følger ikke egen kurve. Får ingen oppfølgingEr han så liten og tynn da?følger han sin egen kurve?
Blir dere fulgt opp?
Neida det går helt fintGår nok lett i noen dage. Blir værre til helga :O
Uff da. Prøv å få time gos barnelege og bli fulgt opp der.Han er veldig tynn. Følger ikke egen kurve. Får ingen oppfølging
Her har vi 2 biler så kommer meg ut selv om gubben også er uteSkulle ønske jeg og kunne detmen samboer som har bilen på jobb, så må nok nøye med meg å gå
pleier av og til å time trilletur med at når jeg er kommet meg ned alle bakkene og gått en god tur så plukker samboer oss opp påvei hjem fra jobb. Er påtur hjem alle oppoverbakkene er
bor på toppen av byen
![]()
Ja ikke santFint profilbilde du har fått deg da![]()
Forandring fryderJa ikke sant![]()
Her er det jeg som sier det. 2 dager senere kommer gubben hjem med sjokolade:-O.
Dere ble vel fulgt opp da?Uff da. Prøv å få time gos barnelege og bli fulgt opp der.
Min var 99 cm og 13 kg da han var 5 år..,
Æsj da må jeg bytte igjenForandring fryder
Veldig uvant når folk bytter bilde, men jeg skjønte jo fort hvem det var![]()
Ja det stemmee vel hos dere. Litt tidlig med snø
Er på min 3uke selvGodt noen har troa![]()
Nå kan du ikke forvirre oss enda en gangÆsj da må jeg bytte igjen
Flink du er!Er på min 3uke selv![]()
Det er i tidlig med snø altsåHar skjedd før i septembermen forventer det nok ikke helt enda
![]()