Lolo
Forumet er livet
Ja, det må tilHurra for økt aktivitet!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det må tilHurra for økt aktivitet!!![]()
Du trenger definitivt en frisk familie! Tvi tvi.Sår hals
Det passer jo særlig godt med min første gruppebehandling/trening hos fysioterapeut i dag...
Mannen er så kvalm at han holder seg hjemme.
I bhg henger varsel om omgangssyke.
Oh, happy day.
I morgen skal mannen i 50 års dag. På lørdag skal vi på bokfest på biblioteket klokka 12 som sikkert ikke er ferdig når eldste skal være i en bursdag 14, på lekeland så det er en halvtime å kjøre fra biblioteket.
Jeg trenger en frisk familie!
Åhhh, så koselig!Sånn helt brått har lille U gått over fra ren pludring til da da da ba ba lyder.
Han prater masse nå med at og til og med i søvne
Lykke til på kontroll. Håper det 'bare' er rutinekontroll?Ja en gang i halvåret
Fleksitid og tolerant sjef er gull verdt for vår familie hvertfall.Må være fantastisk å ha fleksitid![]()
Ha en fin dag på jobbEr våken og må pelle meg opp. En arbeidsdag venter.
Kjempe tragisk!Ja, det er det. Har du sjekket jobbmarkedet i det siste? Olja sliter, det har store ringvirkninger, og det er mange som mister jobben, og mange om beinet på det som lyses ut
Markedet er veldig, veldig annerledes enn på lenge. Stramt
Tusen takk. Langt møte i dag, så ser for meg en sliten dag.Ha en fin dag på jobb![]()
Ja, det er jo endel jobber som er ledigeSå sant så sant. MEN endel kan få jobb om de er villig til å omstille seg. Virker som endel har begynt å skjønne det. Typen jobber i byggefirma og de har nettopp ansatt endel. De prøvde før sommeren og fikk ikke gode nok kandidater, mens etter sommeren fikk de tak i en del ingeniører![]()
Du får si at reglene må endres om du skal ta jobben daHihinå kanskje det da.. Men først får de endre reglene
![]()
Får prøve det i dag daDet har jeg aldri smakt?!![]()
I grunn ikke jeg hellerHahaden sjansen tar ikke jeg
![]()
Det høres bra utJojo...selvsagt stoler jeg på dere!![]()
Jepp:han må gjerne komme hitSinnasnekkeren er en fin fyr![]()
He he.. si det?Hvordan lukter en gravidtiss??![]()
Jobber med sakenBra du holder dem unna![]()
Har ingen planer i dagHva står på planen deres i dag da?
God morgenGod morgen jenter
Ikke jeg hellerEr jo ikke mulig detsiden jeg ikke kommer til å være her!
Å kjøre til Drammen +rydde merGod morgen
Har våknet jeg til en solstråle i dag♡
Noen spennende planer i dag?