Jeg kommer til å havne lenger og lenger bak for hver oppdateringDu er da ikke langt bak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kommer til å havne lenger og lenger bak for hver oppdateringDu er da ikke langt bak
Ja, er ofte bare en natt som skal tilJa en god natt og man føler seg som ny![]()
![]()
Hva skal du der?Jeg skal til Drammen
Ja en gang i halvåretJevnlige kontroller dere er på eller?
Pella meg oppHar du fått pellet deg opp?
Når begynner du på jobb?
Det tror jeg ikke på. Er forbi eg senere i dag duJeg kommer til å havne lenger og lenger bak for hver oppdatering![]()
Bah....så irriterende!!Alarmen til samboeren...å ikke snakk om å stå opp når den ringer hellerslumrer i 20min før han står opp!
Kengubarnet skal på kontrollHva skal du der?![]()
Høres ut som en rolig og fin dagHer skal jeg kjøre onkelbarnet til samboer til legen,så er det rolig fram til i kveld da jenta skal spille fotballkamp![]()
Jeg er gjerne med på treff jeg![]()
Sov godtSove
Og du?
Dersom vi møtes på outlet vil jeg gjerne vente til etter lønning 15.Må finne en dag som passer da. Jeg kan omtrent hver dag![]()
Sovet lite og urolig siden lille U prater i søvneSov godtslitsom natt??
Jeg skal på jobb![]()
Hihi...så koselig daSånn helt brått har lille U gått over fra ren pludring til da da da ba ba lyder.
Han prater masse nå med at og til og med i søvne
Må være fantastisk å ha fleksitidPella meg opphar fleksistid, og styrer litt selv
![]()
Er jo ikke mulig detDet tror jeg ikke på. Er forbi eg senere i dag du
Ja,blir detHøres ut som en rolig og fin dag![]()
God morgenGod morgen
Har våknet jeg til en solstråle i dag♡
Noen spennende planer i dag?
Veldig koselig, men det holder meg våken på nattenHihi...så koselig da![]()