Godt fornøyde vi i allefallDet er jo veldig bra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt fornøyde vi i allefallDet er jo veldig bra![]()
Aha! Uff..det er ikke godt...Bekkenløsning
Du er da ikke langt bakDu er superflink![]()
God morgenGod morgen jenter
Jeg skal til DrammenHva står på planen deres i dag da?
Noe spesielt som skjer der?Jeg skal til Drammen
Kontroll på sykehuset med kengubarnetNoe spesielt som skjer der?
Lykke tilKontroll på sykehuset med kengubarnet
TakkLykke til![]()
Ikke lett det derJa
Det er det jeg ikke vet... Må ha plass til barnevogn, barnesete, må være 5 dørs og helst isofix. Helst ikke for stor. Har ikke den største garasjen og heller ikke innkjørselen til garasjen.. Noe tips?
Jevnlige kontroller dere er på eller?Takkblir spennende å se hva de sier nå siden vi har fått nU lege igjen
Jeg har vært våken lenge, men har stelt 3 gutter og smørt skolematNoen som er våkne her nå da?
Er så irriterende å bli vekt å bli lys våken når du skal stå opp selv en time senere![]()
God morgen søte duGod morgen jenter
Alarmen til samboeren...å ikke snakk om å stå opp når den ringer hellerJeg har vært våken lenge, men har stelt 3 gutter og smørt skolemat
Hva vekket deg??
Her skal jeg kjøre onkelbarnet til samboer til legen,så er det rolig fram til i kveld da jenta skal spille fotballkampHer er det jobb
Der da?
Ja, mange involverte! Vi er nok litt skånet på østlandet, i min næring...Eller noen av de mange som påvirkes av det. Alt fra de som leverer til dem til skatteetaten merker dette på huden, og bunnlinjen
Å neiSår hals
Det passer jo særlig godt med min første gruppebehandling/trening hos fysioterapeut i dag...
Mannen er så kvalm at han holder seg hjemme.
I bhg henger varsel om omgangssyke.
Oh, happy day.
I morgen skal mannen i 50 års dag. På lørdag skal vi på bokfest på biblioteket klokka 12 som sikkert ikke er ferdig når eldste skal være i en bursdag 14, på lekeland så det er en halvtime å kjøre fra biblioteket.
Jeg trenger en frisk familie!