Skravletråd September:D

Puh at vært altfor varmt her i dag, 23 grader. Løpt rundt i bikini og oppholdt meg mye inne, orker ikke mer varme altså.
Skal ned å ta et bad, før jeg skal lese videre i boka mi. En herlig lørdag, til tross for migrene.

Så heldig du er som har fint vær, får prøve å nyte det, selv om det er varmt! Her gjør det ikke annet enn å regne :-/

Ferdig i barnebursdag! Hatt en veldig fin dag, men er utslitt.. Og alle har fått med seg at jeg er gravid, uten at jeg har sagt noe selv. Kjekt å bo i en liten by, hvor alle kjenner alle ;-)

uff, jeg har sterke smerter i magen:(

Hvordan smerter da?
Skulle akkurat til å poste noe om det samme selv... Stikk og dragninger jeg ikke har kjent før...

Helt nede ved livmora, ja, er stikk og drag, søstra mi sier det bare er ungen som vokser, men jeg blir så redd:(

Hun har helt sikkert rett :)
Jeg kjenner det faktisk litt lengre oppe tror jeg - om det ikke er livmoren som har kommer høyere enn jeg tror da... Og litt ut mot sidene. Nesten som el-smerter... Kan da vel ikke ha el nå?!? :p

Jeg også har slike! Jeg har like mye nå som med min første! Syntes ikke jeg hadde så mye sånn med guttene! Det er faktisk vondt og kan komme i tak. Så lenge det går over tror jeg det er helt normalt

Ligger å venter på skinkesteika! Stakkars mannen min, han kastet opp og jeg har flykta til mamma med alle ungene, okkupert kjøkkenet for å lage Steik i fler timer og tatt dobbeltsenga hennes haha! Godt å være "hjemme" igjen noen ganger også!

Jeg ligger rett ut med halsbetennelse, feber og en satans hodepine, blæh.

Skulle vært på middag hos noen venner i dag, har gledet meg hele uka, og nå får jeg ikke dratt, snufs :(

Huff, god bedring :)

Slike stikkinger har jeg også, særlig om jeg reiser meg opp fort.. røsker til, skikkelig ubehagelig.

Her slapper jeg av med lit snop , strikking og pepsi max :)

Noen som har lyst og lage en tråd om de viktigste trådene vi har?:)

Våknet av at jeg hadde veldig vondt i magen :/ ikke menssmerte aktige eller stikkinger. Sitter mer midt i magen, rundt navelen og opp. Føler meg nesten kvalm :(

....og jodda fortsatt migrene i dag!

Våknet av at jeg hadde veldig vondt i magen :/ ikke menssmerte aktige eller stikkinger. Sitter mer midt i magen, rundt navelen og opp. Føler meg nesten kvalm :(

....og jodda fortsatt migrene i dag!

Omgangssyken går nå :>

Kine snart mamma til fire <3

Ja, men jeg har ikke omgangsyken vondt. Mer intense smerter, begynte i går kveld. Går vel over...

Back
Topp