Skravletråd RØDT LAG

Jaja, krysser fingerene! Vi har gjort det veldig bra i tre uker, så en liten dal er vel bare å forvente :p

Jeg er utrolig glad for å være på dette laget! Enig med deg, Sylvanas, vi er flinke!
 
Jeg driver og sjekker her hele tiden i håp om at resultatene skal bli postet snart ^^
Utålmodig som vanlig ^^
 
Jeg driver og sjekker her hele tiden i håp om at resultatene skal bli postet snart ^^
Utålmodig som vanlig ^^
Jeg óg sjekker med jevne mellomrom :D
 
Jeg driver og sjekker her hele tiden i håp om at resultatene skal bli postet snart ^^
Utålmodig som vanlig ^^

Haha, eg og... Trur det blir jevnt denne gongen
 
Resultatet kommer vel i morgen da. Sara sa jo at det kunne skje om hun hadde mye på agendaen :)
 
Godt jobba, damer!! Jeg har hatt min dårligste uke hittil, men skal prøve å komme sterkere tilbake neste uke! :)

Jah, vi får vel planlegge neste ukes utfordring igjen? :) Hva ønsker vi å ha med?
 
Men da må vi til med ny utfordring. Er det noen som melder seg? Jeg må si at jeg tror at å koble sammen mosjon og trening på bonus var et godt tips, som bør bli med videre. Men det er den som lager utfordringen som igrunn har det siste ordet.
 
Jeg kan lage den, men vil gjerne ha mange innspill enten her eller i tråden om ønsker til utfordring. :) Trening/mosjon er grei, og snopefri er et must for meg. Det er liksom hjørnesteinene i krigen og slanking. :p Aktivitet og bra kosthold. [emoji1303]

Hvis dere tenker etter, hva er dere gode på og hva er mest sannsynlig at dere klarer å utføre? :)
 
Godt jobba, damer!! Jeg har hatt min dårligste uke hittil, men skal prøve å komme sterkere tilbake neste uke! :)

Jah, vi får vel planlegge neste ukes utfordring igjen? :) Hva ønsker vi å ha med?

Haha, ja jeg postet akkurat det samme spørsmålet ^^
Så ikke at du hadde postet.

Personlig er jeg lei av kjøttfri middag ^^
Jeg har prøvd meg på den de siste 2 ukene, men liker det ikke ^^

Noen forslag til Challenge (noen gjengangere fra min side ser jeg) :
Yoga
Meditasjon
1/3 grønnsaker eller salat til middag
5 frukt/grønt på en dag
Fiskemiddag
Armtrening. Husker ikke hva det heter. Sånn med vekter.

Alt for trøtt til å komme på mer akkurat nå. Jeg tar kvelden! ^^
 
Haha, ja jeg postet akkurat det samme spørsmålet ^^
Så ikke at du hadde postet.

Personlig er jeg lei av kjøttfri middag ^^
Jeg har prøvd meg på den de siste 2 ukene, men liker det ikke ^^

Noen forslag til Challenge (noen gjengangere fra min side ser jeg) :
Yoga
Meditasjon
1/3 grønnsaker eller salat til middag
5 frukt/grønt på en dag
Fiskemiddag
Armtrening. Husker ikke hva det heter. Sånn med vekter.

Alt for trøtt til å komme på mer akkurat nå. Jeg tar kvelden! ^^

Går helt fint :D

Mange ideer der[emoji1303] Sov godt![emoji4]
 
Back
Topp