Skravletråd RØDT LAG

Klarte ikke motstå kake i begravelsen i går så der røk snopebonusen igjen
Bedre lykke neste uke :p
 
Det er heilt forståeleg!

For meg har det gått ganske greitt denne veka - så lang... i morgo må eg klara å klokka inn 15 000 skritt slik at eg får full uttelling på bonusen :)
 
Det er heilt forståeleg!

For meg har det gått ganske greitt denne veka - så lang... i morgo må eg klara å klokka inn 15 000 skritt slik at eg får full uttelling på bonusen :)
Så flink du har vært da :) Jeg klarer bare 10 av de, så litt bonus da.
 
Dagens middag: sursøt wok (Jamie Oliver inspirert). Veldig godt :)

CAF32745-524F-4173-806D-C41C2A201B89.jpeg
 
Det er heilt forståeleg!

For meg har det gått ganske greitt denne veka - så lang... i morgo må eg klara å klokka inn 15 000 skritt slik at eg får full uttelling på bonusen :)

Oi, går du for 100 poeng? Sterkt! :D
 
  • Liker
Reactions: EJ
Hehe, ja, ellers går det ille her. :p Om jeg ryker SKAL jeg gå for wildcard. Kan jo ikke gi opp. 8,7 kilo skal fortsatt bort.

Bra! Men jeg håper du får fortsette. Jeg håper vi alle får fortsette :)
Jeg gruer meg til å gå på vekta. Jeg gjør så godt jeg kan med trening, men helgen ble lang og jeg er kjemperedd for hva vekten vil vise :(
 
Samme her. 2 skal gjøres i morgen. Liker slike utfordringer :D
Syns det var kjekt jeg :) litt forskjellig å velge i, for alle aktivitetsnivå og litt kreativitet.
Har en igjen i morgen (zumba).
Blir spennende å se hvem som vinner denne uka :)
 
Bra! Men jeg håper du får fortsette. Jeg håper vi alle får fortsette :)
Jeg gruer meg til å gå på vekta. Jeg gjør så godt jeg kan med trening, men helgen ble lang og jeg er kjemperedd for hva vekten vil vise :(

Håper jeg og. :)
Jeg også er veldig spent på vekta. Den er endel høyere etter helga og synker sakte fram til fredag, håper bare det er nok. :p Ja, jeg veier meg for ofte... vil bare ikke ha en negativ overraskelse på fredag. :p
 
Håper jeg og. :)
Jeg også er veldig spent på vekta. Den er endel høyere etter helga og synker sakte fram til fredag, håper bare det er nok. :p Ja, jeg veier meg for ofte... vil bare ikke ha en negativ overraskelse på fredag. :p

Den første gangen jeg var med i krigen så gikk jeg opp over 1 kg på en helg. Endte opp med et vekttap på ca 1 kg. Det er mulig :)
 
Lillejenta er urolig om natten for tiden, så jeg får ikke nok søvn. Tidligere erfaring viser at jeg da ikke går ned i vekt. Hmmm.....
 
Den første gangen jeg var med i krigen så gikk jeg opp over 1 kg på en helg. Endte opp med et vekttap på ca 1 kg. Det er mulig :)

Oi, imponerende :) Som regel bruker jeg hele uka på å gå ned det jeg gikk opp pluss litt til at jeg havner på minus om jeg er flink med bevegelse og matinntak.
 
Ser ut som den dumme tanta ødelegger for vekttap på meg denne uke :shifty: Skal et mirakel til tror jeg til å gå i null eller på minussiden, men det er lov å håpe.
 
Ser ut som den dumme tanta ødelegger for vekttap på meg denne uke :shifty: Skal et mirakel til tror jeg til å gå i null eller på minussiden, men det er lov å håpe.

Krysser fingerene!
Haha, tror rødt og blått lag er synkroniserte... Fått mensen jeg også nå! Men tror ikke det har noe å si for meg.
 
Krysser fingerene!
Haha, tror rødt og blått lag er synkroniserte... Fått mensen jeg også nå! Men tror ikke det har noe å si for meg.
Ja så det nå, måtte inn å lese på de :D Virkelig synkrone. Men de har tre stk som har den vi "bare" to så håper det hjelper litt på ;) Skal gjøre mitt beste å ikke gå noe mer opp.
Drakk 1 kopp detox te i går, i tillegg til å drikke 1.5 liter vann. Har aldri vært så mye på do som i går kveld :hilarious: 3-4 ganger i timen. Vannet i anklene er borte hvertfall :D
 
Oi, går du for 100 poeng? Sterkt! :D

Ja, går alltid for full bonus. Er ein drivkraft og motivasjon! Er veeeeeldig konkurranse menneske [emoji23][emoji85]
Gått veldig bra med vekta denna veka også, så håpar det held seg til i morgo [emoji4]
 
Back
Topp