skravletråd onsdag 8.mars

ORIGINAL: Nina22

God morgen Chris, lenge siden jeg har sett deg her[:D]Og gratulere med 25 uker idag[:D]

 
Gratulerer!
 
Jeg vett ikke hvorfor,men føler på meg at jeg kommer til å føde før termin,sånn typisk i slutten av mai eller begynnelsen av juni.Andre som har slike følelser?[:D]
 
Gleder meg til i ettermiddag.
Skal kjøre rett fra jobb og hente tanteungen min på 4 år hos dagmamman.
Så skal vi lage pannekaker og se Istid.
 
ORIGINAL: Irene29

Gleder meg til i ettermiddag.
Skal kjøre rett fra jobb og hente tanteungen min på 4 år hos dagmamman.
Så skal vi lage pannekaker og se Istid.

 
Jeg er sikker på at jeg går over.. blir vel juli på meg! [8D]
 
ORIGINAL: Nina22

God morgen Chris, lenge siden jeg har sett deg her[:D]Og gratulere med 25 uker idag[:D]

Hei Nina!
Jeg har ikke vært her så mye i det siste nei, hadde vinterferie forrige uke, og hadde ikke tilgang til pc da.
Gratulerer til deg også med 26 uker.
 
ORIGINAL: Flori

ORIGINAL: Nina22

Jeg vett ikke hvorfor,men føler på meg at jeg kommer til å føde før termin,sånn typisk i slutten av mai eller begynnelsen av juni.Andre som har slike følelser?[:D]
Har født 2 ganger før, 14 dager med nr 1 og 8 dager med nr 2. Har en følelese av å gå over tiden denne ganga [8|]. Men jordmora på UL sa jeg ikke kom til å gå over (men det kan jo ikke ho vite). Håper virkelig på 2 uker før [;)]

 
Jeg skal inn igjen på UL i uke 35 pga av morkaka..
Lurer på om de da kan se om hvor stor han blir og om stadfeste mer termin?
 
ORIGINAL: HormonTrollet

Satser på 2 uker før jeg [:D]
Mamma fødte både meg og søss akkurat 2 uker før...så håpe håpe

 
Hadde vært kjekt å fø litt før. To uker er akkurat passe.
Mamma fødde meg tre uker for tidlig, men jeg tror at det er slik for beregninga av terminen ikke alltid stemmer.
De kommer når de er klare!
 
ORIGINAL: Nina22

Jeg vett ikke hvorfor,men føler på meg at jeg kommer til å føde før termin,sånn typisk i slutten av mai eller begynnelsen av juni.Andre som har slike følelser?[:D]

Jeg føler på meg at jeg kommer til å gå over tiden, gikk 6 dager over forrige gang. Håper bare at prinsessa har tenkt å komme ut i løpet av juni..Har ikke lyst til å vente til juli!
 
ORIGINAL: Anita20

hei jenter.
er trist idag jeg [:(] var på jobb igår,
også var det en som hadde fikset på
bilen til ho jeg satt på med, så han skulle
komme å hente oss når vi var ferdige på jobb.
men så ble klokken 1 og han hadde fortsatt ikke kommet.
tenkte jeg skulle sende mld til typen å si ifra,
men regnet med han sov, og han har på lyden, så jeg ville ikke vekke han.
klokken ble nesten halv 3 før jeg kom meg hjem. fikk ei som jobbet overtid til å kjøre oss, for han kom aldri.
kommer jeg inn døra på soverommet, og der ligger sambo DRIT forbanna!!!
angrer sååå færlt at jeg ikke sendte mld, men ville ikke vekke han.
og han er såååå sinna enda.
hater at han er sinna på meg [:(][:(][:(] *snufs*snufs*

Føler med deg!
 
ORIGINAL: Flori

ORIGINAL: Irene29

Gleder meg til i ettermiddag.
Skal kjøre rett fra jobb og hente tanteungen min på 4 år hos dagmamman.
Så skal vi lage pannekaker og se Istid.
Skal si dere skal kose dere [;)]. Nå må jeg opp å sminke meg og stelle håret. Så skal jeg kjøre til jordmora. Må jo ha noen ord med mamma også før jeg løper, ho sitter i stua å leser aviser mens jeg sitter her med dere [8|]

 
Ja, jeg tenkte jeg skulle lage det litt kos. Det er første gangen han skal sove over hos oss, så jeg håper det går bra. Broren min skal hente bil som han har kjøpt i Trondheim og kommer derfor ikke hjem før veldig sent. Mora til gutten er for tiden syk, så hun har ham bare i helgene av og til. (Broren min har ikke vært sammen med henne de siste tre åra).
 
ORIGINAL: Anita20

hei jenter.
er trist idag jeg [:(] var på jobb igår,
også var det en som hadde fikset på
bilen til ho jeg satt på med, så han skulle
komme å hente oss når vi var ferdige på jobb.
men så ble klokken 1 og han hadde fortsatt ikke kommet.
tenkte jeg skulle sende mld til typen å si ifra,
men regnet med han sov, og han har på lyden, så jeg ville ikke vekke han.
klokken ble nesten halv 3 før jeg kom meg hjem. fikk ei som jobbet overtid til å kjøre oss, for han kom aldri.
kommer jeg inn døra på soverommet, og der ligger sambo DRIT forbanna!!!
angrer sååå færlt at jeg ikke sendte mld, men ville ikke vekke han.
og han er såååå sinna enda.
hater at han er sinna på meg [:(][:(][:(] *snufs*snufs*

 
Huffa... det er bedre å vekke dem å si fra enn å la dem bekymre seg. Tror også mannfolka våre er mer bekymra for tiden enn normalt, så dette er noe du får ta med deg til evt neste forsinkelse! Han blir nok ikke sinna så mye lengre skal du se... du får kose litt ekstra med han. [:)]
 
Hihihihihihiiii!!!!!!! Der kom han rødkledde arbeidsmannen å ringte på døra mi igjenn[:D]  Jeg måtte låse opp verandadøren for de måtte kunne gå inn og ut når de skal skifte vinduene....hihihihihihi
 
ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: Anita20

hei jenter.
er trist idag jeg [:(] var på jobb igår,
også var det en som hadde fikset på
bilen til ho jeg satt på med, så han skulle
komme å hente oss når vi var ferdige på jobb.
men så ble klokken 1 og han hadde fortsatt ikke kommet.
tenkte jeg skulle sende mld til typen å si ifra,
men regnet med han sov, og han har på lyden, så jeg ville ikke vekke han.
klokken ble nesten halv 3 før jeg kom meg hjem. fikk ei som jobbet overtid til å kjøre oss, for han kom aldri.
kommer jeg inn døra på soverommet, og der ligger sambo DRIT forbanna!!!
angrer sååå færlt at jeg ikke sendte mld, men ville ikke vekke han.
og han er såååå sinna enda.
hater at han er sinna på meg [:(][:(][:(] *snufs*snufs*


Huffa... det er bedre å vekke dem å si fra enn å la dem bekymre seg. Tror også mannfolka våre er mer bekymra for tiden enn normalt, så dette er noe du får ta med deg til evt neste forsinkelse! Han blir nok ikke sinna så mye lengre skal du se... du får kose litt ekstra med han. [:)]

 
Signerer den jeg å....vi er jo gravide! Min kjære jobber jo 5 timers kjøring herfra i ukene..å han liker det ikke..blir sint om jeg ikke tar telefonen når han ringer...de er jo bare glade i oss og vil passe på..å da kan de bli sinna lett...
 
Goddagen alle sammen...
Anita20: huffe da.. det er ikke så greit når man først ikke vil gi
beskjed for å vekke og uroe dem, og så er han allerede våken
og bekymra... Men han er nok bare sint fordi han er så redd
for sin kjære vettu.. Så det går nok over nå som han har deg
hjemme og du er trygg.. og duller litt ekstra med ham[;)]
 
Hormontrollet: var det disse rødkledde mennene som kjørte den
hvite bilen i går som var så skummelt?
(kom akkurat nå jeg, så hvis du har forklart det tidligere, så
beklager...[:)])
 
 
ORIGINAL: Anita20

ORIGINAL: Irene29

Huffa... det er bedre å vekke dem å si fra enn å la dem bekymre seg. Tror også mannfolka våre er mer bekymra for tiden enn normalt, så dette er noe du får ta med deg til evt neste forsinkelse! Han blir nok ikke sinna så mye lengre skal du se... du får kose litt ekstra med han. [:)]

også er han jo ekstra bekymret pga pappan er på sykehus.
herregud, hva er det jeg tenkte på!? [8|][:(][:(]
håper det ikke er noe jobbing idag, så jeg får dullet litt med han [:)]

 
ja, du får gjøre det godt igjen ved å dulle-dulle litt
 
ORIGINAL: HormonTrollet

Hihihihihihiiii!!!!!!! Der kom han rødkledde arbeidsmannen å ringte på døra mi igjenn[:D]  Jeg måtte låse opp verandadøren for de måtte kunne gå inn og ut når de skal skifte vinduene....hihihihihihi

 
Ingen hvit maske og tvangstrøye??? [8D]
 
Hei Anita[:D]
helt ærlig så fatter jeg ikke at han er sint på deg en gang, er jo helt idiotisk. Bis han hadde tilgang til mob, og syns når klokka nermet seg mye over din vanlige tid å komme hjem på, kunne han ringt å hørt hvor det ble av deg i stedenfor å ligge å bekyre seg, du var jo bare 8 taste trykk unna, å han viste jo du ikke sov.Men du deriomot ville bare vere snill å ikke vekke han tilfelle han sov.Så me dine forklaringer så kan jeg ikke forstå at han ble sint,så lenge han ikke ringte og etterlyste deg hvor du var.
 
Føler med deg, dakar Anita. Synes ikke du fortjente en sinna mann,heller en klem for din takknemlighet.Du får jabbe med han og dulle med han i kveld [:D]
 
ORIGINAL: Pia81

Hormontrollet: var det disse rødkledde mennene som kjørte den
hvite bilen i går som var så skummelt?
(kom akkurat nå jeg, så hvis du har forklart det tidligere, så
beklager...[:)])


 
Hahaha!! Ja i har funne ut at det er forskjellige typer..de som river er hvitkledde med gassmasker og de som skifter vinduer,de er 2..ene er litt snusk,han "tok meg på sengen i mårrest!!hahaha!! Står lengre bak,er rødkledde.....så har de en kran med bur på...hehehehe!!!! Gjett om jeg har det gøy...?!
 
ORIGINAL: Pia81

Goddagen alle sammen...
Anita20: huffe da.. det er ikke så greit når man først ikke vil gi
beskjed for å vekke og uroe dem, og så er han allerede våken
og bekymra... Men han er nok bare sint fordi han er så redd
for sin kjære vettu.. Så det går nok over nå som han har deg
hjemme og du er trygg.. og duller litt ekstra med ham[;)]

Hormontrollet: var det disse rødkledde mennene som kjørte den
hvite bilen i går som var så skummelt?
(kom akkurat nå jeg, så hvis du har forklart det tidligere, så
beklager...[:)])


 
God dagen til deg også Pia! [:D]
 
Back
Topp