skravletråd onsdag 8.mars

K@trine

Gift med forumet
Kvinnedagen!!!
God morgen [;)]
 
God morgen til alle kvinner og gratulerer så mye med dagen!!!!!
 
ORIGINAL: Mayajenta

god morgen alle sammen..
ikke mye som skjer her i dag,er syk og har feber.. hjemme med sønnen min som også er syk så vi nyter dagen,,nå ser han på tegnefilm mens jeg sitter her..etterpå skal vi kose oss og leke litt med lego..hehe
dere da?

 
Hei, jeg er på jobb..
Kjedelig å høre at der er syke da. Håper dere blir snart friske igjen!
Lego er morro.. "fe i bli me" [8D]
 
Jeg har sykemeldingsdag/fri i dag, har akkurat sendt gutta på skolen og har tenkt meg på trening kl.10....[;)] Ellers kan jeg melde om strålende sol fra skyfri himmel, -18 grader og vindstille!![:D] Alldeles nydelig!
 
 
God bedring til dere begge da mayajenta! [;)]
 
Jeg fikk ny mobil i bursdagsgave av mannen og gutta, nokia6111, den er fin![:)]
 
god morgen alle jenter[:D]
håper dere får en fin kvinnedag...
skulle jo vært sånn at vi hadde fri idag[;)]
her er det sol fra skyfri himmel og -5 grader...
skal på jobb kl.10..
sitter nå å får i meg frokost
 
god bedring til mayajenta og sønnen
 
å det var godt med mat..
måtte ha en skive til jeg[:D]
 
ORIGINAL: katrine35+

Jeg har sykemeldingsdag/fri i dag, har akkurat sendt gutta på skolen og har tenkt meg på trening kl.10....[;)] Ellers kan jeg melde om strålende sol fra skyfri himmel, -18 grader og vindstille!![:D] Alldeles nydelig!

go tur på trening katrine[:D]
du er så flink...
jeg har kjøpt en sånn treningsvideo for gravide som jeg tenkte jeg skulle trene til...
 
Onsdager er en fin dag å trene på.... har sånn fin inspirasjonskilde å se på da... he he! [:D]
 
ORIGINAL: Flori
Irene29: Har du tatt nytt magebilde?

det lurer jeg også på...
vi venter i spenning fortsatt...
 
Flori god tur til jordmora...[:D]
 
ORIGINAL: katrine35+

Onsdager er en fin dag å trene på.... har sånn fin inspirasjonskilde å se på da... he he! [:D]

 
Og hva er det?? [:D]
 
ORIGINAL: Flori

Grattis med 25 uker idag Kathrine [:D]

 
Gratulerer!!
 
ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: Flori

Grattis med 25 uker idag Kathrine [:D]


Gratulerer!!

 
[:D][:D]Grattis!!![:D][:D]
 
God morgen ale sammen!!
I dag er det ikke lenger den store "påskestemningen" på Sunnmøre lenger, nå når sola har gjemt seg. Men er fremdeles frisk og rask, så skal ikke klage[;)] Sitter på jobb og arbeider supereffektivt i perioder, slik at jeg kan unne meg litt tid sammen med dere innimellom
 
ORIGINAL: Flori

God morgen alle sammen [;)]. Overskyet og 0 grader her idag. Men imorra har de meldt kaldere igjen, å mere snø [&:]. Blir visst aldri vår her [8D]. Inatt sov jeg hele natta uten opp å tisse, men våkna 10 på 6, helt sprengt [:@]. Så har ikke sove siden. Får ta det igjen til natta. Venter på mamma skal komme å være barnevakt, skal til jordmor kl 11. Gruer meg til vekta, er oppe i ca 74 kg tror jeg [:(], er nok over 10 kg i + nå.
Mayajenta og sønnen: God bedring.
Lisbeth83: Ha en fin dag på jobb [;)].
Kathrine35+: God tur på trening (skulle vært litt sprekere jeg og)
Irene29: Har du tatt nytt magebilde?

 
Morn Flori!
 
Nytt magebilde er tatt og det skal straks legges inn.
Magen min er stooooooooooor nå synes jeg. [:D]
 
 
ORIGINAL: sol77

God morgen ale sammen!!
I dag er det ikke lenger den store "påskestemningen" på Sunnmøre lenger, nå når sola har gjemt seg. Men er fremdeles frisk og rask, så skal ikke klage[;)] Sitter på jobb og arbeider supereffektivt i perioder, slik at jeg kan unne meg litt tid sammen med dere innimellom

 
Morn t du å!!
Her i Molde er det påskesol... Må komme til en rette siden av fjorden vet du...hihi [:D]
 
God morgen jenter[:D]
Neste uke har jeg fått fri ons,tors of fredag,herlig,da skal vi til fjels.
Gleder meg sånn til UL på tirsdag[:D]
 
Håpe dere alle har det toppers[:D]
 
Mornigs alle HO-kjønn og GRATTIS!!!!
Dakar til alle som er syke,ingen vits i å være det da!
Jeg ligger forvist og flau på soverommet...har "flytta" inn dit for dagen...
De som leste her i går fikk jo med seg de rare mannene med hvite heldresser og gassmaske som dreiv å lusket rundt her...å kl0700 bynte de for fullt å rive "asbestlaget" på vår veranda....det var et sabla liv!! Lå på soverommet å trodde de skulle komme igjennom både stuen og gangen og inn til meg!!!! Uansett...så i går kveld tok jeg ned persienerne før jeg la meg og tenkte å ta gardinene når jeg sto opp,for de er jo bare å hekte ned...å på arket vi fikk sto det "starter i 4.etasjen kl0700 med å skifte ut vinduene"...jeg bor i 1.!!!! Litt etter 0800 ble det stillt...å jøie meg det var deilig!!! Så jeg krøket meg laaangt ned i dynen...zzzzzzzz....."biiiiippbbbiiiipp!! BIIIPBIIPBIIIIIIIIP!!!!"" Jeg satt i sengen!! Skjønnte ingen ting! Noen gikk bersjerk på ringeklokken!! Jeg spratt ut av sengen og reiv på meg nattbuksen og gikk ut i gangen..tok av røret å sa "hallo?..."  HALLOO hørte jeg..men det var ingen ute..oi..han sto inni gangen...altså rett bak døren min...fommlet masse med å få opp låsen,åpnet døren og "ja?".. Der stod det en rødkledd PEEEEN arbeider..om eg får si det...."du må ta ned gardinene[;)]
Oki...så lukket jeg døren.. Ååååååå flaut!!! Med håret til ALLE kantene og i hvit BAMSEPYSJ!!!!!!!!!!!!!!!! Herreguud!!!! Gikk å tok på meg det som lå på badet og hektet ned gardinene....vi å så gikk jeg på kjøkkenet å hentet pc og noe mat...å gjett hvem som kom på verandaen da..tittet inn og ga meg et "jaha..skiftet og gredd håret nå da?"-smil....ååååå...flaut!!! Vi har vinduer over heeeele veggen..så det går ikke ann å gjemme seg....
Jaja...langlesning om min morgen [:D]
Men ellers er det sol og sinnsykt kaldt som Katrine35+ har sagt...huff
 
Back
Topp