skravletråd onsdag 8.mars

ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: sol77

God morgen ale sammen!!
I dag er det ikke lenger den store "påskestemningen" på Sunnmøre lenger, nå når sola har gjemt seg. Men er fremdeles frisk og rask, så skal ikke klage[;)] Sitter på jobb og arbeider supereffektivt i perioder, slik at jeg kan unne meg litt tid sammen med dere innimellom


Morn t du å!!
Her i Molde er det påskesol... Må komme til en rette siden av fjorden vet du...hihi [:D]

 
Ja, det forundrer meg ikke.. men dere har den beste utsikta over fjorden, da!! he-he; de akk så vakre Sunnmørsalpene. var jo i MOlde forrige onsdag, og der var det faktisk sol, men fryktelig kaldt..
 
ORIGINAL: Flori

Oi nå ble det mange her [:D]. Venter spent på å se nytt magebilde Irene29 [;)]. God morgen til Nina22, Sol77 og Hormontrollet.

god morgen[:D]
 
God morgen Flori, ja jeg og er meget treg med det magebildet mitt fra uke 24, har tatt det og det ligger på kamera, men paste kje å få det øve på dataen fra jobb, så må gjør det fra hjemme, å det er bare te å få prest inn tid te det, SKAL gjør det idag [:D]
 
ORIGINAL: HormonTrollet

Mornigs alle HO-kjønn og GRATTIS!!!!
Dakar til alle som er syke,ingen vits i å være det da!
Jeg ligger forvist og flau på soverommet...har "flytta" inn dit for dagen...
De som leste her i går fikk jo med seg de rare mannene med hvite heldresser og gassmaske som dreiv å lusket rundt her...å kl0700 bynte de for fullt å rive "asbestlaget" på vår veranda....det var et sabla liv!! Lå på soverommet å trodde de skulle komme igjennom både stuen og gangen og inn til meg!!!! Uansett...så i går kveld tok jeg ned persienerne før jeg la meg og tenkte å ta gardinene når jeg sto opp,for de er jo bare å hekte ned...å på arket vi fikk sto det "starter i 4.etasjen kl0700 med å skifte ut vinduene"...jeg bor i 1.!!!! Litt etter 0800 ble det stillt...å jøie meg det var deilig!!! Så jeg krøket meg laaangt ned i dynen...zzzzzzzz....."biiiiippbbbiiiipp!! BIIIPBIIPBIIIIIIIIP!!!!"" Jeg satt i sengen!! Skjønnte ingen ting! Noen gikk bersjerk på ringeklokken!! Jeg spratt ut av sengen og reiv på meg nattbuksen og gikk ut i gangen..tok av røret å sa "hallo?..."  HALLOO hørte jeg..men det var ingen ute..oi..han sto inni gangen...altså rett bak døren min...fommlet masse med å få opp låsen,åpnet døren og "ja?".. Der stod det en rødkledd PEEEEN arbeider..om eg får si det...."du må ta ned gardinene[;)]
Oki...så lukket jeg døren.. Ååååååå flaut!!! Med håret til ALLE kantene og i hvit BAMSEPYSJ!!!!!!!!!!!!!!!! Herreguud!!!! Gikk å tok på meg det som lå på badet og hektet ned gardinene....vi å så gikk jeg på kjøkkenet å hentet pc og noe mat...å gjett hvem som kom på verandaen da..tittet inn og ga meg et "jaha..skiftet og gredd håret nå da?"-smil....ååååå...flaut!!! Vi har vinduer over heeeele veggen..så det går ikke ann å gjemme seg....
Jaja...langlesning om min morgen [:D]
Men ellers er det sol og sinnsykt kaldt som Katrine35+ har sagt...huff

 

Du har virkelig hatt en aktiv morgen du!!!!
 
ORIGINAL: sol77

ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: sol77

God morgen ale sammen!!
I dag er det ikke lenger den store "påskestemningen" på Sunnmøre lenger, nå når sola har gjemt seg. Men er fremdeles frisk og rask, så skal ikke klage[;)] Sitter på jobb og arbeider supereffektivt i perioder, slik at jeg kan unne meg litt tid sammen med dere innimellom


Morn t du å!!
Her i Molde er det påskesol... Må komme til en rette siden av fjorden vet du...hihi [:D]


Ja, det forundrer meg ikke.. men dere har den beste utsikta over fjorden, da!! he-he; de akk så vakre Sunnmørsalpene. var jo i MOlde forrige onsdag, og der var det faktisk sol, men fryktelig kaldt..

 
Ja, det er sant.. ingenting som slår å se på Sunnmørsalpene så lenge man er i Molde. Men kom til Eide og se på Tussene, fint det å! [8D]
 
[:@][:@][:@]...må forsvinne litt.. har sittet og skrevet mye på et laaaangt dokument, for så å finne ut at alt forsvant... Forbanna, har skjedd en gang før også, dette her!!! At det er mulig... Må bare gå en tur i gangen og rase litt.... Forbanna!![&:]
 
snakk om å bli tatt på senga hormontrollet... hi hi!
Nå drar jeg å trener, ser dere senere!![;)]
 
ORIGINAL: Flori

ORIGINAL: Nina22

God morgen Flori, ja jeg og er meget treg med det magebildet mitt fra uke 24, har tatt det og det ligger på kamera, men paste kje å få det øve på dataen fra jobb, så må gjør det fra hjemme, å det er bare te å få prest inn tid te det, SKAL gjør det idag [:D]
Blir spennende å se ditt magebilde også [;)]. Moro å se åssen alles mager vokser.
Irene29: kjempefint magebilde, magen din synes mye mer nå.

 
Takk takk! begynner virkelig å se gravid ut! [:D]
La inn et bilde tatt forfra i Uke 24-tråden også.
 
ORIGINAL: Flori

Irene29: Var inne å så på magebildene dine. du så mere gravid ut forfra, kjempeflott mage altså [;)]

 
Hihi.. skikkelig bulemage forfra [8D]
Ble paff da jeg fikk en kommentar fra ei sist helg fra ei som så meg i mamma snekkerbukse; er du sikker på at det bare er èn?
Jeg som trodde jeg hadde liiiten mage. [:)]
 
 
ORIGINAL: Flori

Nina22: Grattis med 26 uker [:D]

 
Gratulerer så mye Nina!!
Blir kjekt med fri i neste uke da.. [:D]
Så lyst til å be om fri dagene før skjærtorsdag selv, men vi har klausul i arbeidskontrakta som sier ingen ferie mellom 1.1-30.05.. Uansett skal jeg høre. [8|]
 
Å ja det er idag ja, JIPPI til meg14 uker igjen, 11 uker til permisjon[:D]
Eg er klar for det nå.Eg føle eg har vokst i natt, var ubehagelig å sove, og i morges følte jeg magen min var stor[:D]men den må bare bli større, gleder meg til magen min er 30 uker, og gulljentå mi inni der vokser og blir stor og sterk til hun skal komme ut til meg og pappaen[:D]
 
Kan ikke lure meg unna mer... [8D]
 
ORIGINAL: katrine35+

snakk om å bli tatt på senga hormontrollet... hi hi!


 
Haha! Ja noe så sinnsykt også
Lekkre bilder!! Struttende maver!
 
Ja kjempe fin mage Irene, nydelig[:D]men har du en egen link kor man kans e mange magebilder av deg?Som Flori snakte noe om?Skal inn å se på 24 tråden vertfall[:D]Jeg kan jo prøve å ta et bilde med jobb kamera idag å legge ut som jeg ser ut idag og[:D]
 
var inne på 24 uker tråden nå, kjempe fine mager folkens[:D]Vi vokser til, men merkelig å vite at magene antageligvis skal bli vertfall dobbelt så store som nå, om ikke 3 ganger så store:)Er jo nå babyene inni her vokser for fult[:D]
 
Go`morgen alle sammen.
I dag er det nydelig vær her i trøndelagen..6 minusgrader og strålende sol. Må prøve å få tatt meg en tur ut i dag.
 
ORIGINAL: Nina22

Ja kjempe fin mage Irene, nydelig[:D]men har du en egen link kor man kans e mange magebilder av deg?Som Flori snakte noe om?Skal inn å se på 24 tråden vertfall[:D]Jeg kan jo prøve å ta et bilde med jobb kamera idag å legge ut som jeg ser ut idag og[:D]

 
Har lagt inn hver uke på denne: http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=271656&mpage=1&key=񂔾
Blir sikkert for ofte til å følge skikkelig utviklingen. [8|]
 
ORIGINAL: Chris24

Go`morgen alle sammen.
I dag er det nydelig vær her i trøndelagen..6 minusgrader og strålende sol. Må prøve å få tatt meg en tur ut i dag.

 
Mornings!!
 
Er noe av det samme været her, men jeg må pent sitte inne å jobbe. Jobbe og jobbe... Innimellom ihvertfall, samtidig som jeg passer min "post" [8D]
 
God morgen Chris, lenge siden jeg har sett deg her[:D]Og gratulere med 25 uker idag[:D]
 
ORIGINAL: Nina22

var inne på 24 uker tråden nå, kjempe fine mager folkens[:D]Vi vokser til, men merkelig å vite at magene antageligvis skal bli vertfall dobbelt så store som nå, om ikke 3 ganger så store:)Er jo nå babyene inni her vokser for fult[:D]

 
Morro å se og sammenligne! Du må legge ut bildene dine Nina.. for vi klarer snart ikke vente lengre... [;)]
 
Back
Topp