Skravletråd ONSDAG 26 april

ORIGINAL: Flori

Spent på å se magebildet av deg Irene [;)]. Håper virkelig det går bra imorra, å var jo bra du fikk time så fort. Bare husk å oppdatere oss, for vi tenker på deg. Er 32 uker imorra, skal også ta magebilde ikveld, må bare få Kris i seng. Knut skal lese for han ikveld, så kan jeg sitte her litt til [;)]

Da er bildene mine lagt ut.. Gleder meg til å se ditt Flori!

ORIGINAL: tingeling1

ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: Lisbeth83

irene:
hvordan gikk det hos legen?
er så spendt å høre

Hei.. det ble ganske raskt avklart at en telefon til føden var det beste. Ikke noe mer vekst verken symfyse eller vekt.
Fikk time på sykehuset i morgen kl 14.

Håper de finner ut av det på sykehuset i morgen! Godt at de tar det på alvor og sjekker det grundig. Tipper at 100 % sykemelding passer deg nå, du har sikkert jobbet mer enn du burde en stund....

Må være ærlig og si at jeg ikke har lyst på 100% sykmelding... Hater å bare sitte hjemme. Men men.. må jeg så må jeg.

ORIGINAL: tingeling1

ORIGINAL: gira

Var hos nye fysioen\akupunktøren i dag.
Sitter med litt sånn blandede følelser.....og er dessuten helt ØDELAGT i bekkenet mitt!

Fikk nåler i knær, hoftene og i panna.
Men han brøyt så mye på bekkenet for å kjenne hvor løst det satt....så nå sitter jeg her med så smerter at jeg tror at tårene snart kommer[:(][:(]

Uff, høres ikke godt ut..... Hjelper det noe med behandling? Må være ille å ha så bekkenløsning....

Er 3 fysioterapeuten jeg er til nå......ingenting som har hjulpet til nå.
Men håper at akupuntur vil hjelpe etterhvert.

Har så vondt for tiden at jeg klarer snart ikke holde ut.
Værst om nettene, klarer ikke ligge lenge av gangen før smertene kommer.

Var hos nye fysioen\akupunktøren i dag.
Sitter med litt sånn blandede følelser.....og er dessuten helt ØDELAGT i bekkenet mitt!

Fikk nåler i knær, hoftene og i panna.
Men han brøyt så mye på bekkenet for å kjenne hvor løst det satt....så nå sitter jeg her med så smerter at jeg tror at tårene snart kommer[:(][:(]

Au! Høres ikke godt ut![&:]

Takk Flori. Tar den klemmen jeg!

Håper det hjelper med nåler på deg. Sa han akupunktøren noe? Jeg føler virkelig det hjelper her.

Har jo tro på at det skal hjelpe da...i og med at det er mange andre her inne som det fungerer så bra for.
En ting han sa, var at jeg burde ikke vurdere ett nytt svangerskap før bekkenet var stabilt igjen.
Og at jeg hadde betennelse i begge hoftene!![:@][:@][:@]

Kjempefin mage du har Irene, du har god grunn til å være stolt av magen din [;)]

Tusen takk! Får bare håpe han inni er fornøyd! [;)]

Så dumt da... men du får bruke jordmor godt de neste kontrollene.

tror jeg at han hikker i magen min.. førte gangen jeg virkelig kan kjenne at det må være det.  Men det stopper jo ikke....?

Næmen så stille det ble... er alle Cæsar-slaver eller????
Jeg derimot elsker å se NCIS, CSI, Spørløst forsvunnet og Jaget... [8D]

ORIGINAL: xcrazyx

beklager Irene.[:(]..ble litt opphengt i cæsar[;)]
men nå er jeg her igjen....
hikke ja, har hikker hun flere ganger om dagen, lenge også....men d går over[:D]
er et bra tegn at de hikker da, er en del av lungemodningsprosessen[:)]

Det leste jeg her en dag.. Tenkte akkurat på det da det gikk opp for meg hva det vare den raske gjentatte bevegelsen nede i magen min.[:D]

Ja, enhver bekreftelse gjør meg glad. Selv om det er et realt spark i ribbeina![:)]
I dag har jeg vært på jobb fra kl 8-14. Så hos legen kl 1440 hvorav han fikk ringt føden og ordnet sjekk  i morgen kl 14. [&:]
Kom hjem og laget middag til sambo kom kl 16. Spist, ryddet og tatt ut av oppvaskmaskina og fikk satt inn skittent. Sittet her en stund, men skal straks se Frustrete Fruer på tv2Zebra. Pleier se CSI tirsdagene...[;)]

hallo jenter!
nå har jeg lagt tobias og mannen min er hos bødrene sine for å se på fotball kamp,har hele huset for meg selv nå,deilig en gang i blant....
håper alt ordner seg irene! det er ikke noe greit når slik skjer,men det er godt og betryggende å bli tatt på alvor og bli sjekket for det!

Ja, enhver bekreftelse gjør meg glad. Selv om det er et realt spark i ribbeina![:)]
I dag har jeg vært på jobb fra kl 8-14. Så hos legen kl 1440 hvorav han fikk ringt føden og ordnet sjekk  i morgen kl 14. [&:]
Kom hjem og laget middag til sambo kom kl 16. Spist, ryddet og tatt ut av oppvaskmaskina og fikk satt inn skittent. Sittet her en stund, men skal straks se Frustrete Fruer på tv2Zebra. Pleier se CSI tirsdagene...[;)]

jeg ser også på frusterte fruer på onsdager,er det ikke kl. 20.15 det begynner?

Hei ale82!

Jo er glad for litt fortgang nå.

Må bare huske å dra innom privatklinikken jeg brukte tidligere for å få med svaret på blodprøvene mine. Trengte visst de. [8|]

ORIGINAL: ale82

jeg ser også på frusterte fruer på onsdager,er det ikke kl. 20.15 det begynner?

Jepp! Så da logger jeg straks av.. der får han en fortsatt fin kveld!!!
Snakkes i morgen tenker jeg for jeg drar nok ikke inn til sykehuset i Molde før i 12-13 tiden. [:)]

ORIGINAL: xcrazyx

nå har ikke jeg fått med meg alt tror jeg...hvorfor skal du på sjekk til føden Irene??
håper d ikke er noe alvorlig...[&:]

Symfysemålet og grafenn min har ikke vært noe særlig de siste 5 ukene, så legen og jeg bestemte i dag for at det bør sjekkes nærmere. Er litt under normalen, men det trenger ikke tilsi at det er alvorlig. Men siden det heller ikke er noe vekst så bør det sjekkes. Blir vel UL hvor de sjekker fostervann, blodgjennomstrømning i morkaka og hvor stor han er.
Er veldig spent og tenker mye på at de faktisk kan finne ut at han ikke er helt frisk. Ellers så krysser jeg fingrene for at han er sunn og frisk til tross for at han er liten, og så får jeg sikkert bekreftet kjønnet!
Sambo skal kjøre drivstoff helt ut til Smøla i morgen så han kan nok ikke bli med på så kort varsel. Kjipt, men jeg skal nok takle dette alene.

Lurer på om jeg skal pakke sykjehusbagen sånn "just in case"....?

data'en klikket helt her, så datt ut. Så like godt HC da, så nå er jeg her igjen. Men skal snart logge av, vil ta kvelden tidlig idag. Har lagt ut nye magebilder nå, er jo et styr uten like [8D]

Så flott mage Flori!!![:D]

Takk. Vi snakkes imorra [;)]

Det gjør vi! Ha en fin kveld videre!

Irene lykke lykke til i morra!!! sender masse gode og positive tanker til deg... håper at de finner ut av det... skal krysse fingrene for deg!!
nå logger jeg av,opp og slenge meg i sofaen....
hadet jenter!!!
klem i frå meg!![;)]

ORIGINAL: ale82

Irene lykke lykke til i morra!!! sender masse gode og positive tanker til deg... håper at de finner ut av det... skal krysse fingrene for deg!!
nå logger jeg av,opp og slenge meg i sofaen....
hadet jenter!!!
klem i frå meg!![;)]

Tusen takk![:)]

Back
Topp