Skravletråd ONSDAG 26 april

Nina 2barns mamma

Glad i forumet
God morgen jenter[:D]
Ser det til nå bare er meg og deg her irene[:D]
I dag er det akkurat 1 måned til jeg skal ut i permisjon, gleder meg så utrolig masse, klare nesten kje å vente[:D]

God morgen Nina!

Som tiden flyr. Det blir en spennende tid i møte. Du jobber fremdeles fullt Nina? [:)]

Skal til legen i dag jeg får å sjekke om jeg har vokst noe mer den siste uka. Er redd for at jeg ikke har det da vekta mi er og blir den samme...[>:]
Hadde også vondt i magen da jeg våkna i morges, så nå sitter jeg her og kjenner etter om det er bra med liv der inne.
Blir så bekymret jeg atjeg håper legen kan ordne en UL time snarest slik at jeg får mer svar. [8|]

God morgen jenter[:)]
Sjelden jeg er her så tidlig... har vært våken i noen timer så fant ut jeg like godt kunne stå opp[;)]
Flere som har problem med nattesøvnen for tiden???[&:]

Irene: Fint at du har legetime i dag da, du får få legen til å henvise deg til ultralyd sånn at du slipper å bekymre deg for om alt er bra.....

Gratulerer meg selv jeg med 33 uker idag, nå nærmer det seg for fult[:D]
Skal bli herlig at det blir mai neste uke, for da kan vi si at neste måned skal vi ha babyene våre ut[:D]Gled gled gled gleder meg masse[:D]

Ja jeg jobber fult og litt til, det går ganske bra det. Til nå så, selv om mine ribbein begynner å gjøre ganske vondt etter hvert.Jeg har styrt en del på i det siste, igår satt vi brude modeller ifm me langhår oppsett, kjempe kjekt men det tok ehle kvelden og vi måtte gå catwalk og styr blandt 155 personer i salen,skremmende og.Så håper jenta mi i magen har det bra tross alt det mamma skal ha med seg.Har og lyst å gå te legen å få ul bare for å vite at alt er bra,og at ja hun vokser som hun skal.Men kjenner en fot her og der idag og mye liv så jeg går ut i fra at hun har det topp[:D]

[:)]Grattis med 33 uker Nina

Det går jammen fort nå ja.
Snart mai og da er det jo bare få uker igjen[:)] Gleder meg masse[:)]

Nina: Så gøy å få være brudemodell da!!! Er det en del av jobben din??

god morgen, jenter!
enda en dag mindre til bebisene våre kommer ut!! Gleder meg stort.
I dag er jeg 34 uker! Jippi, og gratulere til meg meg selv.[:)]

Irene: godt at du skal til legen i dag! Håper alt er bra. Du oppdaterer vel oss?
Nina: Gratulerer med 33 uker!!

Alt bra med dere ellers, da?

Go morgen juni frøkner!

Gratulerer til nina med 33 uker!

Irene husker du hva jeg sa til deg. Hvis beibin ikke har vokset, så skal du på ul i dag, senest i morgen! De skal måle beibin, fostervann og blodgjennomstrømninga til morkaka!

Jeg har sovet såå godt i natt. En go natt med søvn. Våknet før alle andre, og følte meg uthvilt! *luxus* Skal til jordmor i dag, gleder meg.

Grattis med 34 uker Sol77[:)]

ORIGINAL: Nina22

Gratulerer meg selv jeg med 33 uker idag, nå nærmer det seg for fult[:D]
Skal bli herlig at det blir mai neste uke, for da kan vi si at neste måned skal vi ha babyene våre ut[:D]Gled gled gled gleder meg masse[:D]

Ja jeg jobber fult og litt til, det går ganske bra det. Til nå så, selv om mine ribbein begynner å gjøre ganske vondt etter hvert.Jeg har styrt en del på i det siste, igår satt vi brude modeller ifm me langhår oppsett, kjempe kjekt men det tok ehle kvelden og vi måtte gå catwalk og styr blandt 155 personer i salen,skremmende og.Så håper jenta mi i magen har det bra tross alt det mamma skal ha med seg.Har og lyst å gå te legen å få ul bare for å vite at alt er bra,og at ja hun vokser som hun skal.Men kjenner en fot her og der idag og mye liv så jeg går ut i fra at hun har det topp[:D]

Synes du er så flink og heldig som har så mye overskudd! Blir misunnelig...

Gratulerer med 33 uker!!!!

hei jenter..
ryggen min[:@][:@]
skal ikke mer på jobb nei..har ringt å fått sykemld.
gruer meg litt til å ringe på sjefen å si at jeg ikke kommer på jobb idag og ikke videre heller...[&:]
fint vær her, litt overskyet men sol å 10 grader..

Irene:lykke til hos legen...[:)]
Nina22:grattis med 33 uker[:D]
Sol77:Grattis med 34 uker[:D]
Marihøne77:sover dårlig pga ryggen[:@]

ORIGINAL: sol77

god morgen, jenter!
enda en dag mindre til bebisene våre kommer ut!! Gleder meg stort.
I dag er jeg 34 uker! Jippi, og gratulere til meg meg selv.[:)]

Irene: godt at du skal til legen i dag! Håper alt er bra. Du oppdaterer vel oss?
Nina: Gratulerer med 33 uker!!

Alt bra med dere ellers, da?

Lover å holde dere oppdaterte[;)]

Gratulerer med 34 uker!!!

Må bare fortelle at vi kjøpte barnevogn i går, er såå fornøyd med den! Kjøpte en duovogn, grønn... Fikk med vognpose, regntrekk, stelleveske(samsonite) og alt vi trengte til vognen for ca 7000. Syns det var et bra kjøp[:D]

Godt å endelig ha fått den i hus, det er heldigvis ikke så mye mer utstyr vi mangler nå...

ORIGINAL: Marihøne77

Må bare fortelle at vi kjøpte barnevogn i går, er såå fornøyd med den! Kjøpte en duovogn, grønn... Fikk med vognpose, regntrekk, stelleveske(samsonite) og alt vi trengte til vognen for ca 7000. Syns det var et bra kjøp[:D]

Godt å endelig ha fått den i hus, det er heldigvis ikke så mye mer utstyr vi mangler nå...

*misunnelig*
gleder meg til vi skal å shoppe vogn,stellekommode osv.
blir ikke lenge til nå[:D][:D]

ORIGINAL: carina82

Go morgen juni frøkner!

Gratulerer til nina med 33 uker!

Irene husker du hva jeg sa til deg. Hvis beibin ikke har vokset, så skal du på ul i dag, senest i morgen! De skal måle beibin, fostervann og blodgjennomstrømninga til morkaka!

Jeg har sovet såå godt i natt. En go natt med søvn. Våknet før alle andre, og følte meg uthvilt! *luxus* Skal til jordmor i dag, gleder meg.

Jeg skal insistere! Håper bare de får ordnet time raskt![:)]

Hmm--- Fält så mange som skal til jordmor i dag, da! ...jeg var forrige uke, og skal ikke tibake för om 3 uker..

Marihöne: sliter litt med hormoner og vondt bekken for tiden, så har sovet litt dårlig de siste nettene. Håper det snart går over!

Irene: Tenkte på deg her i helgen, var en tur i Molde fredag og lördag, skjönner du!
Lisbeth: Godt å höre at du nå lytter til kroppen og tar det litt med ro. Ikke noe göy å ha vondt i ryggen!! *au-au*

ORIGINAL: Marihøne77

Å så morsomt! Var den ny? Har selv en grønn/grå brukt Simo kombi-03 modell. Stooooorfornøyd så langt. [:)]

Hmm--- Fält så mange som skal til jordmor i dag, da! ...jeg var forrige uke, og skal ikke tibake för om 3 uker..

Marihöne: sliter litt med hormoner og vondt bekken for tiden, så har sovet litt dårlig de siste nettene. Håper det snart går over!

Irene: Tenkte på deg her i helgen, var en tur i Molde fredag og lördag, skjönner du!
Lisbeth: Godt å höre at du nå lytter til kroppen og tar det litt med ro. Ikke noe göy å ha vondt i ryggen!! *au-au*

Så kjekt du tenker på meg da [:D]
Er du mye i Molde? Jeg bor jo på Eide, så det blir en halvtimes kjøring unna. Men på lørdag var jeg i Kr.sund.

ORIGINAL: Flori

Så flott at du fikk sykemelding, så slipper du tenke mer på det. Sjefen burde skjønne det, å særlig siden ho sjøl er gravid. Tar nok ikke lang tid for ho å få tak i vikar.

ja er godt at jeg ikke skal på jobb mer...
men er litt rart også[8|]
hun sa igår at det går vel bra så lenge jeg kan sitte mye å om jeg får noen til å hente meg på jobb....
prøvde å sitte mye igår å fikk ei venninne til å hente meg...
å som regel har ryggvondten gått over etter natta.. men ikke idag...
å gidder jo ikke være avhengig av andre for å komme meg til å fra jobb....
ble litt småirrritert på henne igår!!

ORIGINAL: Irene29

Så kjekt du tenker på meg da [:D]
Er du mye i Molde? Jeg bor jo på Eide, så det blir en halvtimes kjøring unna. Men på lørdag var jeg i Kr.sund.

Nei, ikke så mye. Var der og spilte konsert med Molde Brass i helga. Skal vel ikke spille så mye mer fremover, har et oppdrag i helga som kommer også, skal väre vikar på en konkurranse. Men det er i Tomrefjord så den blir jo på feil side[:D]

Back
Topp