skravletråd onsdag 14.juni

gira

Forumet er livet
Hei og Mornings alle sammen!
Tidlig oppe jeg, gidder ikke ligge å presse meg til å få sove!
Bekkenet er så vondt at jeg klarer ikke snu meg, ute er det STORM, også er jeg potte tett i allergien.[:@][:'(]
Tror du jaggu meg ikke jeg har fått tannpine også.......
Huffameg i dag er det "girasstoreklagedag".
Må vel ringe tannlegen senre å høre hva jeg skal gjøre!

Skjedd noe i natt med dere lakseroljedrikkere og nålestikkere?
Har skjedd null og niks ang fødsel med meg ihvertfall.....[:(][:(]
Blir jo såååå babysyk av å se de flotte bildene som er lagt ut her nå

God morgen
Er oppe på en av mine do og halsbrann turer. Den siste før jeg må stå opp. Skal til sykehuset på kontroll idag. Er spent på hva de sier der.
Her er det endelig blitt levelig temperatur igjen [:D] Fantastisk herlig igår da tempen ute sank fra 32 til 15 grader iløpet av kvelden [:D][:D]  Ha en fin dag alle sammen. stikker innom senere idag.

Lykke til på sykehuset i dag da Trø....
Sitter her å ser på frokost tv jeg......skikkelig dritt-vær her i dag med 10 grader, regn og vind!

Hei hei, deilig å våkne til overskyet vær, endelig kan jeg også være ute uten å renne bort

morn! nå er jeg skikkelig lei ass [:(] har faktisk sovet helt ok i natt (oppe 4 ganger men pytt blitt så vant til det). det gjør så vondt i symfysen eller ka farsken det er for no, på siden lissom, når jeg ligger. sku helst stått og sovet, men det er vel heller umulig...
svetten rant i natt oxo, 2 hot! har jo plassert sånn tisselaken under lakenet tilfelle vannet går, men nå blir det jo så vått i senga uansett pga svette at man merker vel ikke om vannet har gått heller da [8|] akk ja. Jeg må ut non ærend i dag, gleder meg ikke til å vagge rundt akkurat. Har ganske mye murringer og litt kynnere nå, men må man så må man.
Sånn. Nå fikk jeg oxo klaga litt [;)][8D]
6 dager igjen (eller lengre).....

Mornings! Så deilig å få min kjære hjem i går!![:)] Så da ble det litt bompi-bompi før vi sovna... hihi... har våkna flere ganger av sterke kynnere, så.... kan jo bare håpe! Men så varmt som det har vært i natt oxo... jeg har svetta som en gris...[:D]
...så nå skal jeg gå i dusjen ofr jeg skal til legen klokka 11. Skal be om at hun kan sjekke om jeg er moden/ har åpning... håper hun gjør det da. Ellers så lakk jeg plutselig litt her i sted... merkelig, for det vil i så fall være en ny opplevelse for meg om vannet går først denne gangen.[8|]

hallo jenter!
trenger litt hjelp her nå jeg...
hva skal jeg gjøre? jeg driver å rydder og vasker huset, i tilfelle det skjer noe mer iløpet av dagen så vil jeg at det er ryddig her før jeg drar på føden...vel det var det ene,men så "trodde" jeg at mannen min drev og malte huset,vi holder på med det enda... så det var jo greit at jeg stresset rundt,syns det er rettferdig at begge gjør noe her i huset,men så kikker jeg ut og HVA ER DEET JEG SER????? han sitter hos nabo dama og drikker kaffe!!!! er såååå lei av det nå, han gjør alltid det!!!! har sagt det til han flere ganger, men han sier at jeg er så dum og tror noe sånt.... kjenner at tårene presser på nå, er ikke sjalu av meg,men dette har foregått i ett år nå,helt siden vi flyttet inn i det nye huset vårt...er så lei....[:(]

Godmorgen jenter[:)]

Sovet skikkelig dårlig i natt jeg og, så er ganske sliten...
Får legge meg nedpå litt senere tenkte jeg sånn at jeg har noe å gå på hvis det setter i gang[;)]... ikke at det er no tegn til det foreløbig.

Blir skikkelig babysyk no ja av å se alle disse skrytetrådene med de skjønne babyene på *vil også ha ut min no*

Hei, jenter!

Deilig med litt svalere temperatur i dag!! Beina mine er sinnsykt hovne for tida! Når jeg trykker oppå ankelen, blir det dype søkk i huden. Ekkelt!!

Lykke til, alle som skal til jordmor og lege! Jeg skal til legen i morgen, og jeg gruer meg til å gå på vekta!! Er redd jeg er fryktelig tung nå, og synes det er litt flaut!! Selv om jeg har en god unnskyldning. Har jo en del vann i kroppen.

Blir spennende å se hvem som føder neste gang. Hadde ikke hatt noe i mot at det ble meg. Jeg er så skuffa hver morgen når jeg våkner, og må innse at vannet ikke gikk i natt heller! Men det må jo skje noe snart. [;)]

Morn alle sammen!

Merker noen begynner å bli temmelige leie av å våkne på natt.. Skal bare si dere at det vil bare fortsette når nurket er kommet til verden.[;)]

Jeg derimot er temmelig fornøyd i dag for etter ofte mating i går kveld så våknet Benjamin etter mat klokka ett, fire og sju!!
Håper det kan fortsette slik nettene fremover frefor annen hver time eller oftere.. Blir jo ikke menneske igjen av meg i lengden.

Ale82, jeg synes du skal snakke litt mer med mannen din. Han må jo forstå at du er sårbar nå til tross for at det sikkert ikke er noen grunn for deg å være sjalu. Det er heller ikke mye forlangt at han hjelper deg med husarbeidet.

Lykke til på UL LilleoMy
Lykke til hos legen Katrine og Vimpane
Lykke til hos jordmor og fysio Flori

ja,men det nytter ikke å snakke om det for han sier bare at jeg så teit bla bla bla... sikkert bare hormonene mine, + at jeg er litt mer sårbar nå med det som skjedde med mamma osv...
åååå så irritert jeg, det hjelper godt på husarbeidet, har fått tatt badet, soverommetvårt, rommet til tobias,datarommet og ganga....deilig.... opp og ta andre etg....

ORIGINAL: ale82

hallo jenter!
trenger litt hjelp her nå jeg...
hva skal jeg gjøre? jeg driver å rydder og vasker huset, i tilfelle det skjer noe mer iløpet av dagen så vil jeg at det er ryddig her før jeg drar på føden...vel det var det ene,men så "trodde" jeg at mannen min drev og malte huset,vi holder på med det enda... så det var jo greit at jeg stresset rundt,syns det er rettferdig at begge gjør noe her i huset,men så kikker jeg ut og HVA ER DEET JEG SER????? han sitter hos nabo dama og drikker kaffe!!!! er såååå lei av det nå, han gjør alltid det!!!! har sagt det til han flere ganger, men han sier at jeg er så dum og tror noe sånt.... kjenner at tårene presser på nå, er ikke sjalu av meg,men dette har foregått i ett år nå,helt siden vi flyttet inn i det nye huset vårt...er så lei....[:(]

Huff, skjønner at det er kjipt ja. Sikkert ingen grunn til å være sjalu men det er jo ikke så lett å styre de følelsene[&:] Og spesielt ikke når man er høygravid...
Syns godt han kan hjelpe til å få ferdig huset i tilfelle noe skjer no snart, så er det jo greit å ha tingene i orden[;)]

Ikke slit deg helt ut da.. kan jo alltids la noe være igjen til mannen din. [;)]

Bra det ikke var noe SF da Vimpane[:)]
Får ta det rolig med god samvittighet du da fremover[;)] så blodtrykket ikke stiger

mannfolk.. han skjønte ikke hvorfor jeg var sur han.... er ikke sur sa jeg,bare lei av å se deg sammen med nabo dama hele tiden, lurer på hva de andre naboene tror, driver med noe kone bytting eller noe.... ja vel sa han...og kalte meg for teit igjen.... ååå....[:@]
nå driver han og støvsuger oppe... og skjønner ingenting..... greit for meg..

Det er bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite sies det jo..

Ble selv veldig nervøs når helsesøster ringte en time etter hjemmebesøket i går og ville at legen skulle se på Benjamin pga av gulsotten (bilirubin-nivået i blodet har steget litt igjen) og samtidig lytte på han for å finne ut hvorfor han presser/knyter kroppen og av og til holder pusten. Blir jo bekymret for at de kan finne noe unormalt, men samtidig så er jeg glad for at de tar ting alvorlig og vil sjekke det opp.

skjønner hva du mener irene, de er på en måte skummelt at de skal undersøke,men samtidig veldig betryggende...håper alt går bra med søte lille benjamin....
Når tobias fylte ett år så kastet han opp og hadde diarè i en hel måned før de fant ut av at han hadde laktoseintoleranse... de sa at han hadde omgangs syke....var så lei og sliten av å se gutten min så syk hele tiden, til slutt tok jeg kontakt med en annen lege og heldighvos så gjorde han noe, sendte meg til sykehuset samme dag for og ta full av blodprøver og på en dag fant de ut av det...var drit forbanna på den andre lege,han hadde vi gått til en måned uten at det skjedde noe,så kom han andre og fant ut av det på en dag!!
heldigvis så har han voks i fa det,men tåler fremdeles ikke fløte,men hverdagen er blitt mye bedre...[;)] 

Goddagen alle sammen...[:)]
Ikke skjedd noe føding i natt?
Ser formen er så som så hos mange her... Dere gleder dere
vel like mye som meg til vi sitter med nurket i armene våre!!
Awwww.. drømme drømme[:)]

Lykke til alle som skal til sjekk og lege og sykehus osv.

Jeg satt og tenkte her i sted, jeg har så store forventninger til at
alle plagene skal være over når lille knøtt har kommet ut..[8|]
Tro om de gjør det?
-Halsbrann
-Vann i kroppen
- Bekkenløsning
-Ryggvondt

Hmmm... kanskje en må slite med det en stund etter fødsel også?

Flott at alt er bra med deg da Flori.
Det blir kjempespennende å se hvem som er neste ja.
Tipper på deg eller Katrine35 jeg!!!
Jeg kommer nok etter i desember en gang.....føles ihvertfall sånn[:@][&:]

Skal "stupe" oppi badekaret jeg før å få litt bekkensmerter i sjakk!

ORIGINAL: Pia81

Goddagen alle sammen...[:)]
Ikke skjedd noe føding i natt?
Ser formen er så som så hos mange her... Dere gleder dere
vel like mye som meg til vi sitter med nurket i armene våre!!
Awwww.. drømme drømme[:)]

Lykke til alle som skal til sjekk og lege og sykehus osv.

Jeg satt og tenkte her i sted, jeg har så store forventninger til at
alle plagene skal være over når lille knøtt har kommet ut..[8|]
Tro om de gjør det?
-Halsbrann
-Vann i kroppen
- Bekkenløsning
-Ryggvondt

Hmmm... kanskje en må slite med det en stund etter fødsel også?

Jeg ble kvitt halsbrannen med engang... Vannet er så si borte 5 dager etterpå...
Ingen ryggsmerter...
Men desverre bakkenlsningen er der enda, men ikke så smertefull lenfere. tror jeg sliter litt med den pga av fødestillingen. Føler på meg at jeg vil bli helt kvitt den å med litt tid. B.l. er tross alt MYE bedre!

Back
Topp