skravletråd onsdag 14.juni

ORIGINAL: xcrazyx

hei hei jenter.....
så sitter jeg her da...*nys*
og irriterer meg over pollenalergien...[:@] fikk ny medisin av lege som jeg kunne bruke når jeg ammet, men tror du ikke sara reagerer med oppkast på den da[:(]
så her sitter jeg da, og ser frem til en sommer uten medisin *snufs*

Hei, xrazyx!

Snakka med med en kollega som venter nå i juni. Hun hadde fått akupunktur mot allergi med super effekt! Kanskje verdt å prøve... Har selv allergi og det er noe forferdelig herk! Går selv foreløpig på medisiner...

ORIGINAL: carina82

ORIGINAL: Pia81

Goddagen alle sammen...[:)]
Ikke skjedd noe føding i natt?
Ser formen er så som så hos mange her... Dere gleder dere
vel like mye som meg til vi sitter med nurket i armene våre!!
Awwww.. drømme drømme[:)]

Lykke til alle som skal til sjekk og lege og sykehus osv.

Jeg satt og tenkte her i sted, jeg har så store forventninger til at
alle plagene skal være over når lille knøtt har kommet ut..[8|]
Tro om de gjør det?
-Halsbrann
-Vann i kroppen
- Bekkenløsning
-Ryggvondt

Hmmm... kanskje en må slite med det en stund etter fødsel også?

Jeg ble kvitt halsbrannen med engang... Vannet er så si borte 5 dager etterpå...
Ingen ryggsmerter...
Men desverre bakkenlsningen er der enda, men ikke så smertefull lenfere. tror jeg sliter litt med den pga av fødestillingen. Føler på meg at jeg vil bli helt kvitt den å med litt tid. B.l. er tross alt MYE bedre!

Har bl jeg også, er det noen fødestillinger du ikke anbefaler, Carina82? Gleder meg til jeg er helt bevegelsesfri igjen...

Heia alle sammen!
I natt har det ikje vært mye soving nei...
Fikk en omgang i senga med sambo i natt, så tok det en halvtime, å da tok det løst hos meg. Fra 0300-0700 hadde eg kynnere med 7-10 min mellomrom.
Blei så usikker på hva dette var at eg ringte føden, som ba meg ta et bad, å prøve å få sove litt.
Så et sted mellom 07-08 har eg sovna. Vokna igjen i 11-tiden å har ikkje kjent NOEN ting nå[:@][:@][:@] Så forbarska skuffende[:(][:(][:(]
Vil ha ut gullet mitt nå. fikk sånne forhåpninger inatt[&o]

Jeg hadde en del kynnere i går kveld og i natt har jeg vært våken flere ganger bare for å kjenne om det kanskje var noen rier på gang. Jeg er passe innbilsk! Har ikke vært en eneste kynner..

ORIGINAL: Lille0My

heisann Hoppsann.Vet dere hva?

Jeg har vært hos Spesialist i dag...Han tok Ul og såg at alt stod bra til med lillegutt. Han tippa vekta er et sted mellom 4.4 -4.8 kg... Han mente også at hode er langt mindre enn 38cm i omkrets ., slik som min sistfødte var...
'Så han sa at keisersnitt kan vi se bort ifra så sant ikke det oppstår komplikasjoner.......

Jippi jeg er så glad!!!!!!!

Og : , enda litt til: Han undersøkte meg innvedig, nedentill, og fant ut at jeg var veeeldig moden og hadde allerede 3cm åpning...så han strippa meg. Jippi og dobbelt Jippi! Han strippa meg voldsomt sa han......Så nå er det bare å vente på rier sa han...Gjerne noen doser sex, ja.....
Ang. strippinga...kjente jeg ikke'no av...kjente selvfølgelig at han var oppi der og rota m, men ingen ubehag eller smerter og ikke no blødning i d heletatt.....juhu.......

Så nå får vi se da, nå er det vel snart min tur.........

Er klar som et egg eg no........Skikkelig klar til å ta imot babyen min.!!!!!!

Du må ha lykke til, Lille0My!! Unner deg at fødselen starter snart!! Blir spennende å se hva som skjer!!

Oi, nå blir det spennende å se Lill0My om det er du som er neste på lista!

Sommerbaby:) skjønner godt du er skuffa! Går å leter etter det minste tegn til fødsel, og hver gang blir jeg like skuffa over at det ikke skjer noen mer[:@][:@][:@]

ORIGINAL: Flori

ORIGINAL: gira

Flott at alt er bra med deg da Flori.
Det blir kjempespennende å se hvem som er neste ja.
Tipper på deg eller Katrine35 jeg!!!
Jeg kommer nok etter i desember en gang.....føles ihvertfall sånn[:@][&:]

Skal "stupe" oppi badekaret jeg før å få litt bekkensmerter i sjakk!

Jeg har gitt opp jeg, så jeg blir nok ikke nestemann jeg [&:]. Kanskje du blir neste, plutselig starter det bare [;)] Håper badet hjelper på bekkenet ditt. Kjenner godt bekkenet mitt er blitt værre, for har ikke fått nåler der på ei lita stund. Konsentrerer oss om å nåler for å få fødselen i gang nå.

Åh, det badet hjalp på bekkenet[:D].
Men nå er jeg like svett igjen etter å ha smurt kroppen og kledd på meg *puh*
Lurt Flori å konsentrere seg om fødselsnåler nå, så får man se an BL etter vi har født.
Jeg tror med skrekk og gru at han akupunktøren jeg har brukt har tatt ferie!!!! Prøvd å ringe i går og dag, men han ringer ikke opp igjen......[:(][:(]

heia tupper...
blæææh[:'(]
har vært hos jordmora idag...hadde 170 hjerteslag i minuttet...
å jeg må på ctg registrering senere idag...[:'(]
dritvær er det her også...møkkadag...
babyen blir vel aldri å komme ut...
blir vel værende der inne...[8|]

Hei og hopp! Jeg er så moden som jeg kan bli!!!! Legen sjekka og sa ting var mykt, modent og begynt å trekke seg tilbake + at jeg hadde åpning, 1-2cm... så da er det bare å vente...og få seg en omgang til i kveld tenker jeg!! [;)] Hodet var også godt nede i bekkenet, men ikke helt festa enda mente hun. Men det var ikke sikkert at det festa seg helt heller siden dette er tredje fødsel...så... håpe håpe at det skjer noe snart nå![:)] 

Så flott da Katrine, nå er det sikkert ikke lenge igjen.
blir vel å stå mellom deg, Flori og Lille0My!!??

HERREGUD som de krangler inne på Generell forumet!!
Diskusjoner og uthenging av hverandre........[:'(]
Er ikke bra å være ute i den store verden; sitat Lalina!

Glad vi har et eget skravleforum her inne hvor vi ihvertfall er venner og kan legge ut de trådene vi selv ønsker[:D][:D]

tipper liie0my føder først jeg siden hun ble strippa i dag!!

Men nå uler det forferdelig i sirener her ute, her hørt minst 5 utrykningsbiler nå.... så enten er det skjedd en ulykke eller så er det storbrann ett eller annet sted![8|] Det er jo en skogbrann ikke så langt unna, men de var på plass i går alt, dette er nok noe annet! Huff, litt ekkelt å tenke på!

ORIGINAL: katrine35+

tipper liie0my føder først jeg siden hun ble strippa i dag!!

Men nå uler det forferdelig i sirener her ute, her hørt minst 5 utrykningsbiler nå.... så enten er det skjedd en ulykke eller så er det storbrann ett eller annet sted![8|] Det er jo en skogbrann ikke så langt unna, men de var på plass i går alt, dette er nok noe annet! Huff, litt ekkelt å tenke på!

Huff, ja ekkelt med sirener. Da er det bestandig noe fælt som har skjedd!
I går kom det en politibil å hentet en mor og jenta hennes på 6 år.
De bor i blokka ved siden av her, og tydelig at mannen har vært slem med mora! De havna nok på krisesenteret i natt.....fikk helt vondt i hjertet mitt!

HERREGUD som de krangler inne på Generell forumet!!
Diskusjoner og uthenging av hverandre........[:'(]
Er ikke bra å være ute i den store verden; sitat Lalina!

Glad vi har et eget skravleforum her inne hvor vi ihvertfall er venner og kan legge ut de trådene vi selv ønsker[:D][:D]

..hva... *løpe å se* nysgjerrige lille meg...[:D]

ORIGINAL: vimpane

Enig i at det er godt de tar ting på alvor og sjekker en gang for mye enn en gang for lite. Nå skal jeg ihvertfall nyte late dager fremover. Har fått streng beskjed av sambo om å ikke gjøre noe....jeg klare nok ikke å holde fingrene helt vekke, men jeg skal være flink å ikke gjøre for mye...f.eks. starte en real husvask...selv om det aldri trengs så mye.

Hadde mamma bodd i nærheten, så hadde hun vært her på flekken og tatt alt...og da mener jeg alt...[:D]

Men må skryte av sambo også...han er kjempeflink. Tok hjemmekontor igår pga blodtrykket mitt osv. Han dulla ganske mye med meg....lagde frokost, lunsj og middag. Hentet vann og vifte til meg....[:D][:D]

Så snill og omtenksom samboer du har!!
Skulle ønske min samboer kunne avlaste meg innimellom, men det ser håpløst ut.. spesielt på grunn av jobben. Føler meg som ei alenemor for tiden....

Det tror jeg også... men når har du termin da Gira?

Mandag var vi på visning på et hus som bare ligger perfekt til her i bygda. Huset ellers var ikke så mye å skryte av, men bebobelig.
Budrunden er i gang nå, og jeg funderer fælt på om vi skal slenge oss med.
Har såååååå lyst på nytt hus, men såååå lite lyst til å starte flyttekaos med en liten èn.

Hei igjen alle sammen

Ja nå er jeg tilbake fra sykehuset og cafèturen.
På sykehuset var legen kjempe fornøyd siden sist. Hode står allerede halveis nedi bekkenet og jeg var moden. 1 cm åpning. Hun strippa meg litt ekstra enn først tenkt fordi det var så lett og modent. Jeg har jo fått vite at dersom ikke gutten er ute til 26. settes jeg igang 29. med tanke på at jeg evt må settes igang, var hun så positiv til at det ikke vil tære på livmora unødvendig. God plass har jeg  også i bekkenet. Skal tilbake til ny kontroll på fredag, da for å få akupunktur. Vi var velkommen tilbake dersom riene starter før [:)] Det blir vel en omgang i senga ikveld hos oss også.
Spennende å se hvem som blir først nå... mange som er ca like langt!

ORIGINAL: Irene30

Jeg har termin 25.Juni jeg......leeeeenge til.
Men alle dere som hadde rundt samme dato har jo sneket noe enormt i køen, så......[;)][:D]
Vi skal overta nyhuset den helga jeg har termin, så her blir det flytting sannsynligvis med baby på slep....men det MÅ bare gå!

ORIGINAL: Irene30

Jeg har termin 25.Juni jeg......leeeeenge til.
Men alle dere som hadde rundt samme dato har jo sneket noe enormt i køen, så......[;)][:D]
Vi skal overta nyhuset den helga jeg har termin, så her blir det flytting sannsynligvis med baby på slep....men det MÅ bare gå!

Hihi.. ja jeg og Lalina hadde jo termin 28 juni....[8D]
Men har bestandig følt at midten av juni var mer riktigst for meg. Men uansett kom han jo tidlig...

Back
Topp