God helg til deg ogInnom å ønsker dere en god helg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God helg til deg ogInnom å ønsker dere en god helg![]()
For oss ogsåSå deilig for ham![]()
Vel, jeg har hatt lyst på en bil til veldig lenge.Lage et poeng??![]()
Så deilig!Kengubarnet har fått overnattingsgjest,mannen lager middag,jeg leser.
Herlig!
Ektemannens hemmelighetSå deilig!Hva leser du?
Aah, er den spennende?Ektemannens hemmelighet
UffDa ser det dårlig ut med babysvømming i morgen:-/. Mini har 38.5 i feber og tydelig ikke i form:-(
Isj, slitsomt! Skjer det ofte?Omg..der var naboen igang med festing igjen![]()
Masse god bedringDa ser det dårlig ut med babysvømming i morgen:-/. Mini har 38.5 i feber og tydelig ikke i form:-(
Så godt å høreNesten ja![]()
Oooh....heldige duHmnamnammnamananam. Sulten. Alt jeg har er sjokolade. Vel det funker!
Høres innmari slitsomt ut, og jeg stemmer for en bil til...!Vel, jeg har hatt lyst på en bil til veldig lenge.
Her vi bor er det litt dårlig med buss, og jeg er ikke så veldig glad i kjøre buss med vogn.
Derfor har jeg kjørt mannen og det eldste ned hver eneste morgen.
Og hver ettermiddag henter jeg dem.
Lille U sovner i bilen på vei ned og våkner når vi kommer hjem som er en alt for kort lur for han og jeg får masse sutring de neste timene. Når han sovner er jeg for sliten til å gjøre noe fornuftig, og det er for sent på dagen for meg å sove uten at det går utover nattesøvnen min.
Nå er jeg lei og VIL ha en bil til!
Vel i dag trengte jeg ikke bilen og fikk mannen til å kjøre selv.
Så fort de var ute av døren sovnet lille U, og sov i 2 timer.
Jeg fikk 1,5 timer selv.
Og brått hadde jeg overskudd til husarbeid og mindre vondt i hode.
Poenget var hvor mye mer jeg faktisk får gjort dersom jeg slipper å kjøre hele tiden..
Endelig funnet sofa etter å ha lagt tre småTrøtt.noher ser vi kaptein Sabeltann
hva gjør dere?
![]()
Takk og god helg til deg ogsåInnom å ønsker dere en god helg![]()
Liker du den? Jeg kjøpte den til svigermor, men tror ikke hun har lest denEktemannens hemmelighet
Er man syk må man soveBle en tidlig kveld for mini i kveld. Trøtt allerede kl 16 og prøvde i det lengste med å vente til å legge han. Men nå kunne jeg nesten ikke drøye det lenger. Ikke lett å være liten og syk
Så festlig!Omg..der var naboen igang med festing igjen![]()
Jeg gir deg en stemme!Vel, jeg har hatt lyst på en bil til veldig lenge.
Her vi bor er det litt dårlig med buss, og jeg er ikke så veldig glad i kjøre buss med vogn.
Derfor har jeg kjørt mannen og det eldste ned hver eneste morgen.
Og hver ettermiddag henter jeg dem.
Lille U sovner i bilen på vei ned og våkner når vi kommer hjem som er en alt for kort lur for han og jeg får masse sutring de neste timene. Når han sovner er jeg for sliten til å gjøre noe fornuftig, og det er for sent på dagen for meg å sove uten at det går utover nattesøvnen min.
Nå er jeg lei og VIL ha en bil til!
Vel i dag trengte jeg ikke bilen og fikk mannen til å kjøre selv.
Så fort de var ute av døren sovnet lille U, og sov i 2 timer.
Jeg fikk 1,5 timer selv.
Og brått hadde jeg overskudd til husarbeid og mindre vondt i hode.
Poenget var hvor mye mer jeg faktisk får gjort dersom jeg slipper å kjøre hele tiden..
Så kjiptFor han vil ikke skrive resept på noe, når det ikke slår ut på prøvene. Prøvde å si til han at jm på føden mente det kunne være sånn innimellom, at det ikke slår ut, men virker ikke som han helt trodde på det.