Skravletråd Oktober

Vel, jeg har hatt lyst på en bil til veldig lenge.
Her vi bor er det litt dårlig med buss, og jeg er ikke så veldig glad i kjøre buss med vogn.
Derfor har jeg kjørt mannen og det eldste ned hver eneste morgen.
Og hver ettermiddag henter jeg dem.

Lille U sovner i bilen på vei ned og våkner når vi kommer hjem som er en alt for kort lur for han og jeg får masse sutring de neste timene. Når han sovner er jeg for sliten til å gjøre noe fornuftig, og det er for sent på dagen for meg å sove uten at det går utover nattesøvnen min.

Nå er jeg lei og VIL ha en bil til!
Vel i dag trengte jeg ikke bilen og fikk mannen til å kjøre selv.
Så fort de var ute av døren sovnet lille U, og sov i 2 timer.
Jeg fikk 1,5 timer selv.
Og brått hadde jeg overskudd til husarbeid og mindre vondt i hode.

Poenget var hvor mye mer jeg faktisk får gjort dersom jeg slipper å kjøre hele tiden..
Sier seg selv dette, dere trenger en bil nr 2;)
Ingen tvil!!

Vel, jeg har hatt lyst på en bil til veldig lenge.
Her vi bor er det litt dårlig med buss, og jeg er ikke så veldig glad i kjøre buss med vogn.
Derfor har jeg kjørt mannen og det eldste ned hver eneste morgen.
Og hver ettermiddag henter jeg dem.

Lille U sovner i bilen på vei ned og våkner når vi kommer hjem som er en alt for kort lur for han og jeg får masse sutring de neste timene. Når han sovner er jeg for sliten til å gjøre noe fornuftig, og det er for sent på dagen for meg å sove uten at det går utover nattesøvnen min.

Nå er jeg lei og VIL ha en bil til!
Vel i dag trengte jeg ikke bilen og fikk mannen til å kjøre selv.
Så fort de var ute av døren sovnet lille U, og sov i 2 timer.
Jeg fikk 1,5 timer selv.
Og brått hadde jeg overskudd til husarbeid og mindre vondt i hode.

Poenget var hvor mye mer jeg faktisk får gjort dersom jeg slipper å kjøre hele tiden..
En liten en som ikke er så dyr å kjøpe oh heller ikke dyr i drift?

Så kjipt:(
Vet man ikke skal overdrive antibiotika kurer, men noen ganger må man:)
Jada, jeg skjønner han jo på sett og vis. Men i og med at en sånn infeksjon faktisk kan være en risiko med tanke på svangerskapet, så synes jeg at jeg burde fått.. Men men, får satse på at det går bare bra. Er jo 36+3 idag da, så så lengenjeg holder et par uker til så er det jo ingen fare sånn sett da. Men skal ta meg en runde hos gyn. hvis plagene fortsetter, tror jeg

Back
Topp