Da ser det dårlig ut med babysvømming i morgen:-/. Mini har 38.5 i feber og tydelig ikke i form:-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da, god bedringDa ser det dårlig ut med babysvømming i morgen:-/. Mini har 38.5 i feber og tydelig ikke i form:-(
TakkUff da, god bedring
Nesten jaEr han frisk igjen?![]()
Så koselig da!!Det er fredag.
På fredager og lørdager får ungene det de ønsker å spise, og så spiser vi litt når vi sitter sammen med dem.
Nå de er i seng spiser mannen og meg en bedre middag oss to, gjerne med stearinlys på bordet.
Det er vår kjæreste tid![]()
Hi hi, så kult daDu er dagens helt!
Mannen lurte også på hvem denne verdens smarteste babyverden-jenta var!![]()
Jeg er også sulten. I bil - uten noe...Hmnamnammnamananam. Sulten. Alt jeg har er sjokolade. Vel det funker!
Hvilken sjokkis?Hmnamnammnamananam. Sulten. Alt jeg har er sjokolade. Vel det funker!
Masse god helg til deg ogsåInnom å ønsker dere en god helg![]()
Har funnet frem halloweentingTrøtt.noher ser vi kaptein Sabeltann
hva gjør dere?
![]()
Nettopp lagt mini og han har nettopp sovnetTrøtt.noher ser vi kaptein Sabeltann
hva gjør dere?
![]()
God helgInnom å ønsker dere en god helg![]()
Stakkars liten, masse god bedringBle en tidlig kveld for mini i kveld. Trøtt allerede kl 16 og prøvde i det lengste med å vente til å legge han. Men nå kunne jeg nesten ikke drøye det lenger. Ikke lett å være liten og syk
Tusen takkStakkars liten, masse god bedring
Sikkert godt for lille som ikke er helt i formNettopp lagt mini og han har nettopp sovnet. Tidlig kveld med andre ord her for han i dag
![]()
Stakkars lille miniBle en tidlig kveld for mini i kveld. Trøtt allerede kl 16 og prøvde i det lengste med å vente til å legge han. Men nå kunne jeg nesten ikke drøye det lenger. Ikke lett å være liten og syk