God morgen.
God morgen jenterGod morgen!
Planer for dagen og helga da...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen.
God morgen jenterGod morgen!
Planer for dagen og helga da...?
Jeg hjelper tilJeg er fremdeles på topp100-lista, men med alt for lite innlegg... Trenger vel 160 innlegg til på to dager nå...! Jeg trenger hjelp![]()
Har ikke jula nettbutikk?De har det på jula
Men vi har ikke jula her, så må få søstra vår til å sende det fra tromsøhttp://www.jula.no/catalog/klar-og-...de-hansker/batteridrevne-varmehansker-914056/
Så braJippi, etter å ha våknet kl 05:30 så har jeg en sovende liten gutt igjen
Yes var detNei, ikke bare detSituasjonen var visst litt mer komplisert enn hva som kom frem med en gang
![]()
Deilig med sløv morgenJeg ligger I senga enda, MÅ stå opp i grunn, men det var da så godt å ligge her. Gubbis sto opp med tuppa, herlig![]()
God morgen SynnøveGod morgen![]()
Hører du sier detDu er rar![]()
He he ja det håpee jegHører du sier det![]()
Snakker om hvor mye drittslenging det er fra alle kanter altså! Kommentaren min i går var altså ment som en spøk, men var fullt klar over at jeg helt sikkert ikke visste hele historien. Syns det er helt horribelt hvor kjapt ute folk er med å kaste stein! Mye stygge kommentarer altsåYes var det
Ja det er helt utrolig, blir dårlug når jeg leser kommentarene.Snakker om hvor mye drittslenging det er fra alle kanter altså! Kommentaren min i går var altså ment som en spøk, men var fullt klar over at jeg helt sikkert ikke visste hele historien. Syns det er helt horribelt hvor kjapt ute folk er med å kaste stein! Mye stygge kommentarer altsåAv voksne folk!
Nei. De la den ned enten i fjor eller året før. For å satse på kundeklubben og folk i butikken.. :/Har ikke jula nettbutikk?
Åh, så bra!!! Det er jo så slitsomt med dette ekstra styret man ikke trengerJeg hjelper til
Og du, en størrelse større bleier gjorde underverker!!skylder deg en bøtte champagne!!
![]()
Hva er det som har skjedd...?Snakker om hvor mye drittslenging det er fra alle kanter altså! Kommentaren min i går var altså ment som en spøk, men var fullt klar over at jeg helt sikkert ikke visste hele historien. Syns det er helt horribelt hvor kjapt ute folk er med å kaste stein! Mye stygge kommentarer altsåAv voksne folk!
Bra derGod morgen Synnøve![]()
Hehe, neida, bare hele den der Bieber-greia..Hva er det som har skjedd...?
Så kjedelig daNei. De la den ned enten i fjor eller året før. For å satse på kundeklubben og folk i butikken.. :/
Ja. Egentlig. Men får nok tak i denSå kjedelig da
Det er fredag.To middager, hvorfor det?