Det hørtes genialt utDet har han![]()
Men prøver å få tak i varmehansker nåsånne batteridrevet. Han fryser lett på hendene og kan være kjekk og ha når han freser gårdsplassen
![]()
Si ifra hvor du finner det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes genialt utDet har han![]()
Men prøver å få tak i varmehansker nåsånne batteridrevet. Han fryser lett på hendene og kan være kjekk og ha når han freser gårdsplassen
![]()
Nope, aldriHva, har du ikke?
Håper dere blir fornøyd med det dere velgerDa har jeg vært i foreldremøte i barnehagen lille U skal begynne i.
Den ene siden av meg vil virkelig ha han der og få frøkna over dit også.
Den andre delen av meg vil virkelig gjerne ha lille U over i den barnehagen frøkna går i...
Tror vi søker frøkna inn i barnehagen til lille U, og lille U inn i barnehagen til frøkna.
Lille U begynner i mars, og sender søknad med oppstart i august så før vi se det an etter noen måneder og har litt erfaring med den nye før vi tar et valg
Supert!Så bra, skal prøve å hjelpe deg
Hektisk helg i vente daGod morgen!
Jeg skal på jobb ;-)
Skal se hva jeg får hjulpet med, men skal bort i kveld, og i morgen skal jeg med jobben til Oslo og på østlandske lærerstevne..
Så bra! Sov litt igjen selv da..?Jippi, etter å ha våknet kl 05:30 så har jeg en sovende liten gutt igjen
Har gitt opp 3.000, men går for 2.500.Supert!
Hvordan går det med deg og antall innlegg?
God morgen!God morgen![]()
Sånn ca som meg daHar gitt opp 3.000, men går for 2.500.
Mangler 185 på det, så det skal gå fint![]()
Det kommer vi nok til å bliHåper dere blir fornøyd med det dere velger![]()
Har en del å holde meg opptatt med jeg også med baby, og to middager å lageSånn ca som meg da
Bortsett fra at jeg skal jobbe i dag, og sitte en stund i bil (som sjåfør...)
Lille U våknet igjen når jar la han i vognen, men det høres ut som om han har sovnet nå, så da forsvinner jeg litt..Så bra! Sov litt igjen selv da..?
Du er rarNope, aldri![]()
Masse planer hele helgen.God morgen!
Planer for dagen og helga da...?
Jeg trenger 100Jeg er fremdeles på topp100-lista, men med alt for lite innlegg... Trenger vel 160 innlegg til på to dager nå...! Jeg trenger hjelp![]()
JadaGod morgen!
Alt vel?