Skravletråd Oktober

Jeg er fremdeles på topp100-lista, men med alt for lite innlegg... Trenger vel 160 innlegg til på to dager nå...! Jeg trenger hjelp;)
Jeg hjelper til:D
Og du, en størrelse større bleier gjorde underverker!!:D skylder deg en bøtte champagne!!:P

Snakker om hvor mye drittslenging det er fra alle kanter altså! Kommentaren min i går var altså ment som en spøk, men var fullt klar over at jeg helt sikkert ikke visste hele historien. Syns det er helt horribelt hvor kjapt ute folk er med å kaste stein! Mye stygge kommentarer altså :( Av voksne folk!

Snakker om hvor mye drittslenging det er fra alle kanter altså! Kommentaren min i går var altså ment som en spøk, men var fullt klar over at jeg helt sikkert ikke visste hele historien. Syns det er helt horribelt hvor kjapt ute folk er med å kaste stein! Mye stygge kommentarer altså :( Av voksne folk!
Ja det er helt utrolig, blir dårlug når jeg leser kommentarene.

Jeg hjelper til:D
Og du, en størrelse større bleier gjorde underverker!!:D skylder deg en bøtte champagne!!:P
Åh, så bra!!! Det er jo så slitsomt med dette ekstra styret man ikke trenger;)
Og du - en flaske holder altså, hehe :D

Hva er det som har skjedd...?

To middager, hvorfor det?
Det er fredag.
På fredager og lørdager får ungene det de ønsker å spise, og så spiser vi litt når vi sitter sammen med dem.
Nå de er i seng spiser mannen og meg en bedre middag oss to, gjerne med stearinlys på bordet.
Det er vår kjæreste tid :)

Da er jeg tilbake.
Fikk sover ca 1,5 time :)
Tror lille U syns mamma var litt vel vanskelig å vekke :p
Hørte klirr-klirr, da-da så stille som om han lyttet "noen som hørte meg?"
Klirr-klirr, da-da, stille igjen..
Og det skjedde en 4-5 ganger før jeg klarte å våkne ordentlig.

Back
Topp