Bare hele den derre Bieber-greia. Synes det kan ta litt av i kommentarfelter her og der. Men det er jo for så vidt ikke no nytt!Uff da, hva har skjedd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare hele den derre Bieber-greia. Synes det kan ta litt av i kommentarfelter her og der. Men det er jo for så vidt ikke no nytt!Uff da, hva har skjedd?
Justin Bieber og hva folk får seg til å skrive på nett!Hva har jeg gått glipp av?!![]()
Hihi bare kom :-D. Vestlandet er en fin plassnam, nam.
Og hvor var det du sa du bodde![]()
Det hørtes godt utSjokolademuffins![]()
Hmmm...Hihi bare kom :-D. Vestlandet er en fin plass![]()
Ja de var veldig gode ogsåDet hørtes godt ut![]()
TakkLykke til på kontroll![]()
Litt sør for Bergen nærmere bestemt Stavanger:-D. Masse fly fra Oslo her ogsåHmmm...
Langt fra Bergen?
Bor ikke så langt fra Gardermoen og derfra går det fly til Bergen hele tiden![]()
Skal spise kake i helga jeg ogsåJa de var veldig gode også![]()
Hvilke kake blir det på deg?Skal spise kake i helga jeg også![]()
Har bakt krydderkakeHvilke kake blir det på deg?
Det er jo kjempegodtHar bakt krydderkake![]()
Det synes jeg ogsåDet er jo kjempegodt![]()
Det skal jeg lage i morgenSjokolademuffins![]()
Så kjiptBaaah...gubben sover, bilen er dau, ungen er småsutrete og egentlig skulle jeg på besøk på jobben idag. Så da satt vi her hjemme.. Bajs![]()
Så kjiptFinn ny bil!!
![]()
Fant ut at det er perfekt til veldig mange!Null problem![]()
Tenker de må være ganske perfekt for de som er mye ute på vinterstid og jobber![]()
Er han frisk igjen?ÅÅhh Herlig![]()
Hatt OJ hjemme. Nå er han med farmoren og søskenbarn![]()
Har kjøpt en Halloweenlykt til trappa, bøtte og godteri, en topp til meg selv, sminke, strømpebukser til guttaSå deilig da.
Gøy med shopping
Hva shopper du?