Aah.. vet bare at dieselmotorer ofte er verre å starte på vinterstid når de først begynner å fuske.
Mek håper dere finner ny snart![]()
Aha
Ja, håper og det...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aah.. vet bare at dieselmotorer ofte er verre å starte på vinterstid når de først begynner å fuske.
Mek håper dere finner ny snart![]()
Vet det.Kanskje en idè. Du vet at skjermbruk også trigger migrene?
Det er bra du kan hvile litt daSom en stein, bare litt for få timer...men hvile senere
Ikke noe som er bedre enn detYes håper det. Og det de skulle ha for å selge den var visst ikke gale i følge mannen
Å neiTrist, lei, og forbanna!
Der kom sjokket jeg ikke hadde forventet. Har kun fått pratet med sykepleiere etter operasjonen i går. De sa alt med operasjonen gikk bra, og med det tolket jo jeg selvfølgelig at kun cysten var fjernet og at jeg beholdt alt ellers. Nå har det vært legevisitt og jeg fikk vite at det hadde vært litt mer problematisk. Cysten hadde gjort at høyre eggleder hadde vridd seg og var så skadet at de fjernet den under operasjonen.
Ja, men var jo så letta for sykepleierne hadde sagt det gikk bra, så ble et sjokk å få vite at det ble som fryktet likevel.Å neidet var det du fryktet?
Klem ♡
I alle dagerFjerne rester av morkaka etter keisersnittet snart 4 mnd siden. Blir godt å bli ferdig med det for er så lei av å ha vondt og plages.![]()
Sender deg en stor klem<3Trist, lei, og forbanna!
Der kom sjokket jeg ikke hadde forventet. Har kun fått pratet med sykepleiere etter operasjonen i går. De sa alt med operasjonen gikk bra, og med det tolket jo jeg selvfølgelig at kun cysten var fjernet og at jeg beholdt alt ellers. Nå har det vært legevisitt og jeg fikk vite at det hadde vært litt mer problematisk. Cysten hadde gjort at høyre eggleder hadde vridd seg og var så skadet at de fjernet den under operasjonen.
Sender deg en stor klem<3Trist, lei, og forbanna!
Ja helt utroligSå bra da![]()
Ja helt utrolig![]()
Akkurat nå er det babykose tid, og det frem til han sover.Planer for dagen og helgen da Damer ?
Bare en gang herHer måtte jeg jaggu opp 3 ganger inatt og amme...lenge siden sist![]()
Veldig mye fart i han i dag. Så jeg er temmelig slitenDet er bra du kan hvile litt dahvordan er det med Oj?
Nei veldig greitIkke noe som er bedre enn det)
Bare en gang her![]()
Så utrolig kjedeligJa, men var jo så letta for sykepleierne hadde sagt det gikk bra, så ble et sjokk å få vite at det ble som fryktet likevel.