Skravletråd Oktober

Trist, lei, og forbanna!
Der kom sjokket jeg ikke hadde forventet. Har kun fått pratet med sykepleiere etter operasjonen i går. De sa alt med operasjonen gikk bra, og med det tolket jo jeg selvfølgelig at kun cysten var fjernet og at jeg beholdt alt ellers. Nå har det vært legevisitt og jeg fikk vite at det hadde vært litt mer problematisk. Cysten hadde gjort at høyre eggleder hadde vridd seg og var så skadet at de fjernet den under operasjonen.
Å nei :( det var det du fryktet?
Klem ♡

Da har jeg satt meg ned for å slappe av litt :)
Mye å gjøre i dag også, satser på litt roligere neste uke :)

Å nei :( det var det du fryktet?
Klem ♡
Ja, men var jo så letta for sykepleierne hadde sagt det gikk bra, så ble et sjokk å få vite at det ble som fryktet likevel.

Fjerne rester av morkaka etter keisersnittet snart 4 mnd siden. Blir godt å bli ferdig med det for er så lei av å ha vondt og plages. :)
I alle dager:o skjønner at det blir godt for deg.. Krysser fingre og tær for deg!:)

Trist, lei, og forbanna!
Der kom sjokket jeg ikke hadde forventet. Har kun fått pratet med sykepleiere etter operasjonen i går. De sa alt med operasjonen gikk bra, og med det tolket jo jeg selvfølgelig at kun cysten var fjernet og at jeg beholdt alt ellers. Nå har det vært legevisitt og jeg fikk vite at det hadde vært litt mer problematisk. Cysten hadde gjort at høyre eggleder hadde vridd seg og var så skadet at de fjernet den under operasjonen.
Sender deg en stor klem<3

Trist, lei, og forbanna!
Sender deg en stor klem<3

Back
Topp