Veldig bra, bedre enn de fleste andre.God morgen!
Har dere det bra i dag?
Klokken er snart halv 10 og migrenen har enda ikke funnet meg.
Det skjer ikke ofte.
Hvordan har du det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig bra, bedre enn de fleste andre.God morgen!
Har dere det bra i dag?
Sovet godt ?
Ja ganske bradu da ?
Hørtes koselig utjeg har akkurat starta dagen, men vet den blir bra
![]()
Så kjedelig:-/. Mye som må gjøres eller tenker dere å bytte den ut?
God morgenGod "morgen".
Kl 05:45: Dagen startet for frøkna og mannen
Kl 06:30: Lille U starter dagen, og eldsten vekkes
Kl 07:00: Jeg vekkes
Etter det har det gått slag i slag.
Lille U tok en liten lur når vi kjørte de andre (20 minutter), og vi spiste frokost etter det.
Nå sitter jeg med en trøtt kosegutt på fanget.
Hvordan har deres start på dagen vært?
Ja faktiskJa, har detdu og?
Veldig bra, bedre enn de fleste andre.
Klokken er snart halv 10 og migrenen har enda ikke funnet meg.
Det skjer ikke ofte.
Hvordan har du det?
Dakkars lille.God morgen. Mini har styrt litt i natt siden han er forkjølt og våknet attpåtil i 5 tiden. Klarte å dra det til 6 tiden men da var det ikke sjans for mer søvn her i gården:-/. Nå sover han igjen i vognen og jeg sitter med en kopp kaffe og god morgen norge
![]()
Jeg har hatt migrene nesten daglig de siste månedene, ja.au da.. Sliter du med daglig hodepine??
Jeg har det bra, men sliten etter en hard uke.
Skal jobbe masse med BVs julekalender og topp 100 i dag, det gleder jeg meg til![]()
Jo burde vel egentlig detDakkars lille.
Sikker på at du ikke burde ha lagt deg litt igjen?
Aah.. vet bare at dieselmotorer ofte er verre å starte på vinterstid når de først begynner å fuske.Nei, er bensin..
Fjerne rester av morkaka etter keisersnittet snart 4 mnd siden. Blir godt å bli ferdig med det for er så lei av å ha vondt og plages.Hva slags operasjon skal du ta?![]()
Oppdaget de det ikke før kontrollen etter fødsel eller? :OFjerne rester av morkaka etter keisersnittet snart 4 mnd siden. Blir godt å bli ferdig med det for er så lei av å ha vondt og plages.![]()
Ja helt klart bedre nåStakarMen var bedre nå??
Jeg har hatt migrene nesten daglig de siste månedene, ja.
Men har fått litt mer kontroll på søvnen nå, og lille U sover litt bedre på natten, så det blir sakte men sikkert bedre.
En av triggerne til migrene er mangel på søvn..
Får håpe du får en fin og rolig helg, da
Så spennende da, blir spennende å se, ingen hint![]()
Gratulerer med 30 uker!!God natt herfra også, jeg er på plass i senga. Om ti minutter er jeg 30 uker på vei. Tiden går!
Ja, legen, ja...Så forferdelig å ha så hyppig migrene. Det er jo ikke til å leve med.
Hva sier legen din?
Skal jobbe på den andre jobben i helgen, så blir ikke så rolig. Men det blir veldig gøy![]()
Så bra at det gikk fort overJa helt klart bedre nå
Kun feber en dag og en gang oppkast![]()
Ja, legen, ja...
Burde kanskje ha snakket med henne![]()
Idag? Åh, lykke tilFjerne rester av morkaka etter keisersnittet snart 4 mnd siden. Blir godt å bli ferdig med det for er så lei av å ha vondt og plages.![]()