Skravletråd Oktober

God "morgen".
Kl 05:45: Dagen startet for frøkna og mannen
Kl 06:30: Lille U starter dagen, og eldsten vekkes
Kl 07:00: Jeg vekkes

Etter det har det gått slag i slag.
Lille U tok en liten lur når vi kjørte de andre (20 minutter), og vi spiste frokost etter det.
Nå sitter jeg med en trøtt kosegutt på fanget.

Hvordan har deres start på dagen vært?
God morgen :-). Mini har styrt litt i natt siden han er forkjølt og våknet attpåtil i 5 tiden. Klarte å dra det til 6 tiden men da var det ikke sjans for mer søvn her i gården:-/. Nå sover han igjen i vognen og jeg sitter med en kopp kaffe og god morgen norge:-)

God morgen :). Mini har styrt litt i natt siden han er forkjølt og våknet attpåtil i 5 tiden. Klarte å dra det til 6 tiden men da var det ikke sjans for mer søvn her i gården:-/. Nå sover han igjen i vognen og jeg sitter med en kopp kaffe og god morgen norge:)
Dakkars lille.
Sikker på at du ikke burde ha lagt deg litt igjen?

au da.. Sliter du med daglig hodepine??

Jeg har det bra, men sliten etter en hard uke.
Skal jobbe masse med BVs julekalender og topp 100 i dag, det gleder jeg meg til :D
Jeg har hatt migrene nesten daglig de siste månedene, ja.
Men har fått litt mer kontroll på søvnen nå, og lille U sover litt bedre på natten, så det blir sakte men sikkert bedre.
En av triggerne til migrene er mangel på søvn..

Får håpe du får en fin og rolig helg, da :)

Så spennende da, blir spennende å se, ingen hint :P

Fjerne rester av morkaka etter keisersnittet snart 4 mnd siden. Blir godt å bli ferdig med det for er så lei av å ha vondt og plages. :)
Oppdaget de det ikke før kontrollen etter fødsel eller? :O

Jeg har hatt migrene nesten daglig de siste månedene, ja.
Men har fått litt mer kontroll på søvnen nå, og lille U sover litt bedre på natten, så det blir sakte men sikkert bedre.
En av triggerne til migrene er mangel på søvn..

Får håpe du får en fin og rolig helg, da :)

Så spennende da, blir spennende å se, ingen hint :p

Så forferdelig å ha så hyppig migrene. Det er jo ikke til å leve med.
Hva sier legen din?

Skal jobbe på den andre jobben i helgen, så blir ikke så rolig. Men det blir veldig gøy :D

Trist, lei, og forbanna!
Der kom sjokket jeg ikke hadde forventet. Har kun fått pratet med sykepleiere etter operasjonen i går. De sa alt med operasjonen gikk bra, og med det tolket jo jeg selvfølgelig at kun cysten var fjernet og at jeg beholdt alt ellers. Nå har det vært legevisitt og jeg fikk vite at det hadde vært litt mer problematisk. Cysten hadde gjort at høyre eggleder hadde vridd seg og var så skadet at de fjernet den under operasjonen.

Back
Topp