Så utrolig kjedelig![]()
Ja, det var det
Så endte vi opp med den vi har nå...som jeg egentlig aldri har vært fornøyd med..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig kjedelig![]()
I dag, eller totalt?Nope da må jeg ha 300 til
Ikke i det hele tatt, vi får se hvordan det blir i løpet av dagenOff da ikke godt :-/.
Jeg også, hva fikk du?Elsker å få pakker i posten![]()
Den må du aldri komme inn på...Ups var visst innom forovervendt bilstoldiskusjonen...
Ok, frøkna vår er veldig lang for alderen, 108 cm ble hun målt til på helsestasjonen i går.ok, så blanda jeg meg bittelitt, for det er rett og slett ikke MULIG at en unge på 90 cm er for lang til å sitte bakover, når mine uten det minste problem sitter den veien når de er 15 cm lenger!
Så bra det kom noe godt ut av det daJa, det var det
Så endte vi opp med den vi har nå...som jeg egentlig aldri har vært fornøyd med..hatt den i snart to år.
Den som venter på noe godt... og så videreSer ikke ut som det blir ny bil i dag, men da kommer den sikkert i morgen![]()
Strykeinnlegg til å stryke på systoffet for å stive avJeg også, hva fikk du?
Ånei, hvorfor ikke?Ser ikke ut som det blir ny bil i dag, men da kommer den sikkert i morgen![]()
Er litt spent på dommen på den vi har nå..![]()
Men du måtte innomJeg orker bare ikke krangle. Så mye overskudd har jeg ikke.
eneste bilstoldiskusjon jeg er opptatt av i dag er hva jeg skal gjøre i forhold til lille i magen, som nok skal ha seg en ny stol og om jeg skal orke å dra på barnas hus og kjøpe den jeg antar jeg skal ha, med fireåreingen på slep, uten mannen, på en sikkert stappa babykveld med dårlig bekken.
Hva har du fått?Elsker å få pakker i posten![]()
He he nei ikke santok, så blanda jeg meg bittelitt, for det er rett og slett ikke MULIG at en unge på 90 cm er for lang til å sitte bakover, når mine uten det minste problem sitter den veien når de er 15 cm lenger!
Så skjønn UMamma, jeg vet du mener jeg ser trøtt ut, men jeg vil ikke sove
Vis vedlegget 143095
Måtte litt, ja.Men du måtte innom![]()
Må jo det når man sier barn på90 cm er for langeHar du vært kranglete igjen nå
Må se når jeg får tid
He he de overlever nokJepp, men begynner å bli redd for at det skal komme noen på døra eller noe. Flaut.![]()