Våkna han helt?Men nå sitter jeg med han i armene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Våkna han helt?Men nå sitter jeg med han i armene![]()
Haha! Ja, er kjedelig å sove. Eller, i natt hadde jeg en ganske livlig drøm. Drømte at sambo og jeg lå og solte oss utenfor Versailles, og fikk aldri ligge i fred for vaktene. Veldig stressende!Jeg har lakenskrekk hver dag![]()
Stilig :-DSkoda octavia
1 år gammel !
Race blue metallic![]()
Haha, jeg fikk også bilder i hodet av Ronja sine pupper her en dag da hun snakket om å flashe puppene for mannen når hun ville ha noeHaha, ikke for å støte deg; men dét håper jeg på å SLIPPE å drømme![]()
Haha, du sier noe derMen hva er viktigst; tenner å tygge med eller pupper å dingle med???
![]()
Ååh, hjemmelagd er best!Hjemmelaget. Med kjøttdeig og mais
. Var bare det jeg fant som vi hadde hjemme
.
Hva gjør han i Skottland?God kveld, alle damer! Her har endelig guttungen sovna og jeg har inntatt sofaen etter en lang dag. Endelig fått prata litt med sambo som sitter langt ut på sjøen og som skal til Scotland. Akkurat nå vil jeg at disse 2 siste dagene kan gå fort, sånn at han kan bli ferdig på jobb for å komme hjem til meg.![]()
Nei ikke helt sovnet fort igjenVåkna han helt?
Ja som alltid ;-)Hurra!la han seg fint?
Ja lager som regel alltid hjemmelaget pizzaÅåh, hjemmelagd er best!
De var veldig gode :-DSer veldig bra ut!!![]()
Han skal dit for å bytte mannskap bare, så kommer han hjem.Hva gjør han i Skottland?
Vært borte lenge?
Så braJa, nå er jeg på igjen også, så skal bidra etter beste evne![]()
Ja tar seg litt opp da ;-)Oppdatering nå:
Ja det mener jeg å huske at du er ;-)Er jeg? Det er bra!![]()
Du skravler jo like mye du ogNåh, det klarer du nok lett![]()
Ikke så rart det da, er jo kjedelig å legge seg! Kan jo gå glipp av noe!Ja som alltid ;-)
Er yngste som tuller innimellom :-o
Haha, jeg fikk også bilder i hodet av Ronja sine pupper her en dag da hun snakket om å flashe puppene for mannen når hun ville ha noe![]()