Skravletråd Oktober

åh, så bra da :) pleier han å være borte lenge av gangen da? Har dere mange fra før?:)
Både og, nå har det bare vært vikarturer og da har han vært ute i 6 til 8 uker. Før det da han hadde fast arbeid var han ute 4 uker om gangen. :) Jeg har en sønn fra tidligere forhold som han har "adoptert" (far er minimalt i livet til gutten), så nå ønsker vi oss en til. :)

Oppdatering nå:

Shit! Du er flink! ❤
Har han 6 uker ute som fast turnus?
Tusen takk! Det er ikke å anbefale x)
Nei, nå er det dårlige tider på sjøen, så har vært vikarturer på alt fra 6 til 8 uker i slengen med uviss lengde hjemme. Så nå er han lei. Han vil være hjemme hos familien sin. :)

Tusen takk! Det er ikke å anbefale x)
Nei, nå er det dårlige tider på sjøen, så har vært vikarturer på alt fra 6 til 8 uker i slengen med uviss lengde hjemme. Så nå er han lei. Han vil være hjemme hos familien sin. :)
Det forstår jeg godt! Har dere et barn?

Å ja! Det er 6 uker siden jeg så ham sist nå, så kan ikke vente. Kommer til å sitte på flyplassen i timer før flyet skal lande fordi jeg ikke greier å vente :p
Å herregud, skjønner at du gleder deg ♡♡

Det forstår jeg godt! Har dere et barn?
Ja, jeg har en sønn fra tidligere forhold som han hjelper meg med. Men vi har lyst på felles barn, noe som ikke er like lett å få til når han alltid er borte :P

Back
Topp