1000 til på tre timer??Da har vi en stor jobb å gjøre i kveld.... Er det realistisk i det hele tatt??
Nja, kommer an på tempoet...
Gikk bra torsdag og fredag ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1000 til på tre timer??Da har vi en stor jobb å gjøre i kveld.... Er det realistisk i det hele tatt??
Får satse på at det ordner seg ;-)Joda,men har vært sånn i noen dager. .
Bra det daNei ikke helt sovnet fort igjen
Det gjør egentlig jeg og. Ikke no glad i sånn frossen ihvertfall.Ja lager som regel alltid hjemmelaget pizza![]()
Enda godt hun ikke hadde vondt daNeiog nå har hun tatt natta. Men hun hadde ikke vondt iallefall når vi la henne.
Må jeg sjekke ut etterpåJa det mener jeg å huske at du er ;-)
Ikke jeg heller. Blir kun nødløsning herDet gjør egentlig jeg og. Ikke no glad i sånn frossen ihvertfall.
Ja syns detBra det da![]()
Så var det det med å være optimistisk da!1000 til på tre timer??
Nja, kommer an på tempoet...
Gikk bra torsdag og fredag ;-)
Samme herIkke jeg heller. Blir kun nødløsning her![]()
Ja jeg hater å legge meg :-oHaha! Ja, er kjedelig å sove. Eller, i natt hadde jeg en ganske livlig drøm. Drømte at sambo og jeg lå og solte oss utenfor Versailles, og fikk aldri ligge i fred for vaktene. Veldig stressende!![]()
Ikke godt å siSamme herGubben synes det er godt da, lurer noen ganger på om han har smaksløker
![]()
Huff, jeg var sånn jeg også.. har ikke tid til å bli sånn :/ har jo ei lita ei jeg vil være sammen med.Neihusker i mitt første trimester sov jeg mer enn jeg var våken
![]()
Ja, kunne vi ikke bare få ligge i fred, liksom.Ja jeg hater å legge meg :-o![]()
Ja det må ha vært en slitsom drøm![]()
Det skjønner jegNei, vi er egentlig ikke prøvere, vi bare venter på at det skal skje. Jeg hater å stresse, så tar alt med knasende ro.![]()
Ja har lest innleggene dine ;-)Han skal dit for å bytte mannskap bare, så kommer han hjem.Ja på tirsdag når han kommer hjem er det 6,5 uke.
Det er ikke bra :/ men det er vel en tilvenning.Ja på tide han lærer å sovne selv nå. Men tuller ennå med hyppige oppvåkninger da:-/
Ja og nå har hun nok skjønt at vi andre fortsatt er oppe... Selv om storebror også legger seg ikke så lenge etterpå...Ikke så rart det da, er jo kjedelig å legge seg! Kan jo gå glipp av noe!