Ikke verst daOppdatering nå:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke verst daOppdatering nå:
Spennende tider i møte da!Har ingen anelse, hahah. Kanskje vi tar over hjemgården hans og fortsetter geitemelkproduksjon. nei, d får han finne ut når han kommer hjem. Er ikke helt det store stresset enda.![]()
Kos deg med mannen :-DDet skal du få lov til.
Her er mannen kommet hjem så spørs hvor mye dere kommer til å se til meg
Nei, vi er egentlig ikke prøvere, vi bare venter på at det skal skje. Jeg hater å stresse, så tar alt med knasende ro.Har dere prøvd lenge å få barn sammen?![]()
NeiKommet noe bæsj enda???
Han kom i kvart på 8 tiden;-)Aah.. håper han ikke lar vente på seg for lenge. Er det taekwondo?
Så moro :-DI morra blir det kanskje bil på meg![]()
Men nå sitter jeg med han i armeneSå bra![]()
Ja nyter tiden❤Ååh....savn![]()
Sånne menn er unike! Sønnen min kaller ham pappa og han kaller ham for sønnen sin. Da han reiste på ny båt for 6 uker siden innrømte han at han bare sa det var hans sønn og ikke at det var stesønn. For de ligner litt de toFor en flott man som har tatt han til seg sliksmelter litt av sånne menn
kan tenke meg det blir godt og få han hjem
![]()
Hurra så gøyI morra blir det kanskje bil på meg![]()
Veldig.Spennende tider i møte da!![]()
Ja på tide han lærer å sovne selv nåDet skjønner jeg![]()
Men hva er viktigst; tenner å tygge med eller pupper å dingle med???Veldig mye, kjenner at det er litt sykt å tenke på at jeg har brukt så mye på tenna mine, kunne nesten fått nye pupper til samme prisen![]()
Jeg har lakenskrekk hver dagJa, er jo det! Hva skal du se på? Har lakenskrekk hver søndag!![]()
HjemmelagetNam! Hva slags pizza?![]()
Bra daHan kom i kvart på 8 tiden;-)
Ja er det![]()
Ja det er Lurt ;-)Det et jo bare å gi dem fasiten på hva som er målet, så kan de skravle i vei
Jeg tar meg nok en tur på pc etterhvert
Ja begge 2 var temmelig sultneBra da![]()
Sånne menn er unike! Sønnen min kaller ham pappa og han kaller ham for sønnen sin. Da han reiste på ny båt for 6 uker siden innrømte han at han bare sa det var hans sønn og ikke at det var stesønn. For de ligner litt de to![]()