Da har du nok sovet godt jaDet gjorde godt for kroppen. Må tydeligvis vært sliten for hørte ikke snuppa ved siden av meg våkne. Våkna ikke før samboer kom inn med henne igjen etter hun hadde spist![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har du nok sovet godt jaDet gjorde godt for kroppen. Må tydeligvis vært sliten for hørte ikke snuppa ved siden av meg våkne. Våkna ikke før samboer kom inn med henne igjen etter hun hadde spist![]()
Babytiden er jo super til å komme litt i form da, om man har baby som liker vogna. Masse fine trilleturer da!Tenkte å prøve å bli litt mer aktiv etterhvert. Satser på en baby som liker å sove i vogn denne gangen![]()
Var det en fin tur?Hjemme fra skogstur![]()
Da trengte du nok den søvnenTydeligvis trøtt for våkna ikke engang av at snuppa lå og lo og laget koselyder i senga rett ved siden av megsamboer som tok henne og jeg våkna når han kom inn igjen
![]()
Kanskje jeg skal prøve daJepp! Får ganske store bunter med garn også, så.. får mye garn for penga, egentlig.
Hi hi, ja da vet man at man bruker nok tid herDu vet du er mye på forum når du begynner drømme om forummedlemmene..
Jeg drømte at Musemor hadde byttet profilbilde i natt, jeg. Til noen som drev og dansa naken rundt og greier..
SKIKKELIG innholdsrik drøm.
Håper virkelig detDa håper vi det samme skjer nå![]()
Nei, det går ikke!Takker aldri nei til en utfordring![]()
Skravler de gjerne med deg jegVi får se da![]()
Fin tur?Hjemme fra skogstur![]()
Satser på detBabytiden er jo super til å komme litt i form da, om man har baby som liker vogna. Masse fine trilleturer da!
Æsj, så kjedelig da...Satser på dettuppa hatet vogn.. :/
Du skal selvfølgelig gå for 3000Med dette innlegget har jeg 2.000 innlegg denne måneden.
Det store spørsmålet er nå, skal jeg ta en liten pause frem til 1. november, eller skal jeg gå for 3.000?
Jeg pleier jo å prøve å slutte på et rundt tall![]()
Håper du fikk en god duppTar med meg snuppa og sover en liten lur.Trøtt idag... Gubben er på vei ut døra på skogstur
Tror ikke, vet!Tro om jeg klarer 550 innlegg til
Ble en god timeHåper du fikk en god dupp![]()
Ble en dårlig natt, så det gjorde jeg nokDa trengte du nok den søvnen![]()
Ååh, kranglete barn?Ble en dårlig natt, så det gjorde jeg nok![]()
Ja, når folk kommer hjem og er i skravlemodusGjør nok det i kveld, tenker jeg.![]()
Kranglete munnÅåh, kranglete barn?