Jeg gjør visst alt mulig annet på dataen i dag enn å snakke med dere 
Må skjerpe meg nå..
Må skjerpe meg nå..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan så spørreDu skal selvfølgelig gå for 3000
Hva er det for et spørsmål!?![]()
Hva gjør du da?Jeg gjør visst alt mulig annet på dataen i dag enn å snakke med dere
Må skjerpe meg nå..
Tannpine er grusomt:-/Kranglete munntannpine så sov mesten ikke. Snuppa var eksemplarisk,så ingenting å si på det. Gubben nekta bare å stå opp med henne halv 7 så jeg måtte bare prøve å komme meg opp selv
![]()
Det går jo ikkeJeg gjør visst alt mulig annet på dataen i dag enn å snakke med dere
Må skjerpe meg nå..
Åååja.. visdomstanna som lurerTannpine er grusomt:-/
Hurra, glad for å se deg igjenIkke vil jeg klare å holde meg unna så lenge heller
2.500 er egentlig ikke aktuelt, men fult mulig det blir et alternativ.
Vi får se over de neste dagene
Haha, forumet er i hodet ditt natt og dagDu vet du er mye på forum når du begynner drømme om forummedlemmene..
Jeg drømte at Musemor hadde byttet profilbilde i natt, jeg. Til noen som drev og dansa naken rundt og greier..
SKIKKELIG innholdsrik drøm.
Æsj, jeg klikker av slike ting som ikke funker!Dagens prosjekt var tydeligvis å prøve å få opp et par lift-gardiner på soverommet. Mye knøvling og skruer som f*** ikke ville inn i veggen... Var nok til at jeg ble kjempesliten i hvert fall. Skulle ikke tro det var så vanskelig!!
Nå er det pause før jeg er nødt til å gjøre meg ferdig med resten av soverommet..
Haha, forumet er i hodet ditt natt og dag![]()
Da synes jeg du skal gå for 1000 til ;-)Med dette innlegget har jeg 2.000 innlegg denne måneden.
Det store spørsmålet er nå, skal jeg ta en liten pause frem til 1. november, eller skal jeg gå for 3.000?
Jeg pleier jo å prøve å slutte på et rundt tall![]()
Ja det går så lett som bare det ;-)Tro om jeg klarer 550 innlegg til
Så detTamara kom frem til 200 mindre..
Hva gjør du da?![]()
Det går jo ikke![]()
Har dere hatt det koselig?Hjemme fra skogstur![]()
Blir nok bedre når kvelden kommerNei, det går ikke!
Men tror tempoet må skrus opp litt da...![]()
Så deiligBle en god time![]()
Jeg har en liten teori..Så detså rart..
Det har vel blitt til det, jaDa synes jeg du skal gå for 1000 til ;-)