Skravletråd Oktober

Hehe, skjønte det men,jeg måtte bare :p :) så fint det blir :))

Ser den!
Takk :))
Håper den blir brukbar også. Blir i alle fall sinnssykt varm.. Blir jo helt klam på hendene av å strikke den :p

Både og. Intervaller om jeg løper på mølle. Ute er det bare jevnt tempo som gjelder, men orker sjelden mer enn 4-5 km.
Du er sprek! Jeg hadde sikkert såvidt klart 60 meter :p jeg har aldri vært den store løperen da. Alltid foretrekket lagsport

Med dette innlegget har jeg 2.000 innlegg denne måneden.
Det store spørsmålet er nå, skal jeg ta en liten pause frem til 1. november, eller skal jeg gå for 3.000?
Jeg pleier jo å prøve å slutte på et rundt tall :rolleyes:

Oi, den så veldig myk og god ut :)) hvilket gang er det?

Tyrkisk garn. Fra "Ice yarns" :)
Blir veldig tykt.. Garnet skal strengt tatt brukes på pinnestørrelse 5, mens jeg strikker på pinne 3.. :p Blir derfor veeeldig tykt. :p

Det store spørsmålet er nå, skal jeg ta en liten pause frem til 1. november, eller skal jeg gå for 3.000?

2500 er vel rundt nok? :D Kan gå for det :))

Du er sprek! Jeg hadde sikkert såvidt klart 60 meter :p jeg har aldri vært den store løperen da. Alltid foretrekket lagsport
Var ingen løper før jeg heller, men nå liker jeg den treningsformen.

Kjør på! Du klarer 1000 til!!

Tar med meg snuppa og sover en liten lur. :) Trøtt idag... Gubben er på vei ut døra på skogstur

Tyrkisk garn. Fra "Ice yarns" :)
Blir veldig tykt.. Garnet skal strengt tatt brukes på pinnestørrelse 5, mens jeg strikker på pinne 3.. :p Blir derfor veeeldig tykt. :p
Åja, da holder hun seg varm da :p jeg har aldri prøvd å kjøpt garn derfra. Har tenkt på det mange ganger da men :)

Var ingen løper før jeg heller, men nå liker jeg den treningsformen.
Tenkte å prøve å bli litt mer aktiv etterhvert. Satser på en baby som liker å sove i vogn denne gangen :)

2500 eller 3000 da? Kan jo ikke gi deg nå :o

Back
Topp