God tur hjemGod morgen!
Idag blir det hjemreis igjen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God tur hjemGod morgen!
Haha, er nok jeg som må trå til dersom det skal bli noe på den frontenHeheikke mist håpet helt da
![]()
God morgenGod morgen!
God morgen, jeg ligger I senga fremdelesGod morgen![]()
God morgenGod morgen jenter
Her fikk jeg en liten frøken oppi sengen litt over 6 som var bedre enn fryktet ved tanke på stilling av klokken.
Vi lå og koste oss til lille U våknet og stod opp.
Ungene ha spist litt, men ikke nok.
Sitter derfor og vurderer å sette noen rundstykker i ovnen som vi kan kose oss med
God morgen Kengu, hva skal dere I dag?God morgen alle sammen
Var "bare" halvstekte vi også haddeLurer på om jeg skal stå opp å sette noen rundstykker i ovnen selv kjøpte noen halvstekte i går
Her sov tuppa til 07.40. Hun la seg jo senere går så jeg syns det var bra .
God morgenGod morgen. Her våknet vi halv 6 idag:-/. Litt tidlig men mini synes det var morgen da
![]()
Ingen foreløpige planer, men været er knall så må kanskje en tur ut ihvertfallGod morgenplaner for dagen?
Så flink du er å trene daGod morgen!
Planer i dag da folkens?
Her skal vi hvertfall ut en tur i det fine være. Ellers lite på programmet. Bør klare få til trening i det minste![]()
God morgenMorn morn. Ble litt senere her. Rundt halv syv. Men tidlig nok for meggubben nekta å stå opp med henne.. Sp da måtte mamma med tannpine trå til!
Så deilig, kjenner jeg gjerne skulle gjort det selvGod morgen, jeg ligger I senga fremdeles![]()
HeheHaha, er nok jeg som må trå til dersom det skal bli noe på den fronten![]()
Jeg syns det er så greit med slike, jeg er ikke den store bakeren såVar "bare" halvstekte vi også hadde![]()
Satser på at de sover litt lenger i morgenLitt for tidlig ja![]()
Vi prøver å bytte på litt, og I går sto jeg oppSå deilig, kjenner jeg gjerne skulle gjort det selv![]()
Er ikke egentlig flink, men to økter pr uke synes jeg liksom er minimum...Så flink du er å trene dai dag har vi egentlig ingen planer. Fikk akkurat mld av ei venninne som lurte på hva vi skal I dag da
![]()
Ja kunne godt tenkt meg litt til søvnGod morgenDet var litt tidlig ja
Mye flinkere enn meg som ligger på null.Er ikke egentlig flink, men to økter pr uke synes jeg liksom er minimum...
Ja, håper på det, men da er det jobb så får uansett ikke ligget så mye lengerSatser på at de sover litt lenger i morgen![]()