Gratulerer med drtJeg har forresten passert 58000 innlegg totalt i dag :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med drtJeg har forresten passert 58000 innlegg totalt i dag :-D
Æsj 6000 innlegg til før neste plassNæh, er et par andre som har mer innlegg enn meg ;-)
Vis vedlegget 142697
God tur hjemGod morgen!
Idag blir det hjemreis igjen..
Var jeg som våknet med mini her også men vi sparket liv i gubben også
Off da tannpine? Også ville ikke mannen stå opp? Håper han er kommet seg opp til nå da?
God morgen til deg ogsåGod morgen alle sammen
Tidlig på an idag når klokken stillesGod morgen, var halv seks her og![]()
God morgenGod morgen alle sammen
Du får ta deg en lur du ogsåHan våkna nettopp. Han sliter med ryggen (dog mye mye bedre av medisinen) så egentlig tror jeg han bare var vrang![]()
Men han har iallefall fått sove lenge. Så tipper jeg tar meg en hvil senere![]()
God morgenGod morgen!
Planer i dag da folkens?
Her skal vi hvertfall ut en tur i det fine være. Ellers lite på programmet. Bør klare få til trening i det minste![]()
God morgen!
Planer i dag da folkens?
Her skal vi hvertfall ut en tur i det fine være. Ellers lite på programmet. Bør klare få til trening i det minste![]()
Satser på at det bli bedre snartHøres slitsomt ut![]()
God morgen til deg ogGod morgen alle sammen
Lurer på om jeg skal stå opp å sette noen rundstykker i ovnen selv kjøpte noen halvstekte i gårGod morgen jenter
Her fikk jeg en liten frøken oppi sengen litt over 6 som var bedre enn fryktet ved tanke på stilling av klokken.
Vi lå og koste oss til lille U våknet og stod opp.
Ungene ha spist litt, men ikke nok.
Sitter derfor og vurderer å sette noen rundstykker i ovnen som vi kan kose oss med
God morgenGod morgen![]()
God morgenGod morgen!
Planer i dag da folkens?
Litt for tidlig jaTidlig på an idag når klokken stilles![]()