Boblefrua
Forumet er livet
HeheGubbis lagde og serverte meg kveldsmat uten at jeg spurte.tenker det er noen som er glad for at kona er gravid
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheGubbis lagde og serverte meg kveldsmat uten at jeg spurte.tenker det er noen som er glad for at kona er gravid
![]()
Haha, takk for denJa, det bil jeg tro. like smart som mora![]()
Passer helt perfekt denne gangenSå egentlig ganske gunstig for deg da, denne klokkestillinga![]()
Hva fikk du???Gubbis lagde og serverte meg kveldsmat uten at jeg spurte.tenker det er noen som er glad for at kona er gravid
![]()
Her ser vi seriene fort, så greit å ha noe å glede seg tilJa gjør det :-D
God kveld og god nattGod kveld. Bare innom for å si hei før jeg køyer![]()
Ligger på 4. Plass hvis jeg ikke husker feil ;-)Du må jo være en av de som har flest innlegg her inne?
Er du nygravid?Gubbis lagde og serverte meg kveldsmat uten at jeg spurte.tenker det er noen som er glad for at kona er gravid
![]()
Har aldri reist med barn sånn midt på natta jeg hellerJeg hadde lett droppa å ta en båt med slik anlomsttid - med barn!!
Mine hadde nok vært hylende, hehe.
Ha en flott nattFerdig å spille, vurderee å legge meg
Sov godtHar lagt meg og tenker jeg skal være fornuftig og sove nå.
God natt folkens!![]()
Ligger på 4. Plass hvis jeg ikke husker feil ;-)
Mulig 3 nå ;-)
Bare Ronja og Shadow foran ;-)

Og dere tilhører samme terminforum?Ligger på 4. Plass hvis jeg ikke husker feil ;-)
Mulig 3 nå ;-)
Bare Ronja og Shadow foran ;-)
Ja vi har sett et par om gangen vi OgHer ser vi seriene fort, så greit å ha noe å glede seg til![]()
Må se 3-4 episoder av gangen.
Helt råttNæh, er et par andre som har mer innlegg enn meg ;-)
Vis vedlegget 142697
Jepp ;-)Og dere tilhører samme terminforum?
Du altsåHva var det bilder av nå da
Får ikke sett jeg vet du![]()
Og dere holder vel koken fortsatt også?Jepp ;-)
Veldig aktivt en periode ;-)