Skravletråd Oktober

Var jeg som våknet med mini her også men vi sparket liv i gubben også :-)
Off da tannpine? Også ville ikke mannen stå opp? Håper han er kommet seg opp til nå da?

Han våkna nettopp. Han sliter med ryggen (dog mye mye bedre av medisinen) så egentlig tror jeg han bare var vrang :p

Men han har iallefall fått sove lenge. Så tipper jeg tar meg en hvil senere :)

God morgen!

Planer i dag da folkens?
Her skal vi hvertfall ut en tur i det fine være. Ellers lite på programmet. Bør klare få til trening i det minste;)

Han våkna nettopp. Han sliter med ryggen (dog mye mye bedre av medisinen) så egentlig tror jeg han bare var vrang :p

Men han har iallefall fått sove lenge. Så tipper jeg tar meg en hvil senere :)
Du får ta deg en lur du også:-). Greit å ha noe å skylde på:-). Her sovnet nettopp mini igjen:-)

God morgen!

Planer i dag da folkens?
Her skal vi hvertfall ut en tur i det fine være. Ellers lite på programmet. Bør klare få til trening i det minste;)
God morgen:-). Tenkte meg en tur innom foreldrene mine etter mini har hatt første luren sin. Sovnet for ikke lenge siden men håper han ihvertfall sover til nærmere halv 11 slik vi ikke kommer helt ut av rytmen:-)

God morgen!

Planer i dag da folkens?

God morgen :) i dag må jeg rydde i hagen, det ser ikke ut etter de siste dagene med masse vind...

God morgen jenter
Her fikk jeg en liten frøken oppi sengen litt over 6 som var bedre enn fryktet ved tanke på stilling av klokken.
Vi lå og koste oss til lille U våknet og stod opp.
Ungene ha spist litt, men ikke nok.
Sitter derfor og vurderer å sette noen rundstykker i ovnen som vi kan kose oss med
Lurer på om jeg skal stå opp å sette noen rundstykker i ovnen selv kjøpte noen halvstekte i går :)
Her sov tuppa til 07.40. Hun la seg jo senere går så jeg syns det var bra .

Back
Topp