Boblefrua
Forumet er livet
Ikke jeg heller. Men jeg er dessverre nysgjerrig. Men må ha på lav lyd og Sitte her samtidig.Hørtes ikke ut som noe jeg vil se nei...
Men jeg blir kvalm og skjønner ikke ikke hvorfor jeg gjør det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg heller. Men jeg er dessverre nysgjerrig. Men må ha på lav lyd og Sitte her samtidig.Hørtes ikke ut som noe jeg vil se nei...
Er veldig godt og. Milkshake er undervurdert! Er jo et fullverdig måltid!Ååå, det hørtes godt ut :-D
Skal ikke si med sikkerhet men tror det.Åh? I olja og?
Nei ei.Det er jo såååå godt :-D
Ble ikke fornøyd fordi jeg brukte for mange farger, synes jeg da.. Men ble helt greit da.. Kan ikke strikke ordentlig, men har skikkelig lyst å lære meg. Såååå mye fint man kan strikke til barn!!Ååh, hvorfor ikke fornøyd? Åååh, sånne lykter er så fine!Hekler bare i to farger denne gangen; blått og hvitt. Har heklet så mange tepper så er litt lei, lyst til å strikke istedenfor
Hvilke farger ble teppet ditt da?
![]()
Håper virkelig det! Blir veldig spennende å se da. Er mange som sliter med å komme seg ut i jobb. :/Skal ikke si med sikkerhet men tror det.
Ja håper også detHåper virkelig det! Blir veldig spennende å se da. Er mange som sliter med å komme seg ut i jobb. :/
Så egentlig ganske gunstig for deg da, denne klokkestillingaDanskebåten kommer inn kl 02 når klokka skal stilles
Når vi er ferdig med den så er vakta over![]()
Så det på youtube nå. Ser skikkelig kult ut![]()
jepp, hun er 3Hun din er hvor gammel?
3 ca?
Her slokna 3-åringen nå kl 20...
Men hun våknet mye tidligere enn vanlig i morges....
Løvenes konge blir man aldri lei av♥
Hva slags spill skal dere spille? Høres uansett koselig ut da![]()
Heihei og god natt!God kveld. Bare innom for å si hei før jeg køyer![]()
Hva har du spist da...?Da er jeg mett, hva skjer?
Spist biffHva har du spist da...?
Hei på deg!God kveld. Bare innom for å si hei før jeg køyer![]()
Rimelig frekt!Ja har du hørt på makan!!!!!!!!???
HelloHei hei snuppahvordan går det med deg?
Hei bra herHei på deg!
Hvordan går det med deg? Toa det seg med de riene du hadde her tidligere?