Skravletråd Oktober

Ja skulle ønske det var oftere opptak i barnehage for ikke alle som har mulighet til å gå hjemme i ulønnet permisjon
Nei, det er det jo virkelig ikke! Blie trangt her de 6 mnd jeg må gå ulønna. Har jo heldigvis kontantstøtta da.

Nei, de varer lenge! Og så får du jo hele veien litt nye og, fra kister og sånn. Veldig greit å ha tom da. :p merker jeg fikk litt lyst til å spille igjen. :p

Ja og fått mange diamanter nå egentlig. Ja han er grei å ha, spesielt nå som jeg har fylt låven med ting til frøkna slik at hun får utvidet alt mulig på sin gård :P Haha ja men da er det jo bare å sette igang da ;)

Nei, det er det jo virkelig ikke! Blie trangt her de 6 mnd jeg må gå ulønna. Har jo heldigvis kontantstøtta da.
Her har gubben gått arbeidsledig så lenge at ikke sjans for at jeg kan gå hjemme med kun kontantstøtten selv om jeg gjerne skulle gjort det.

Ja og fått mange diamanter nå egentlig. Ja han er grei å ha, spesielt nå som jeg har fylt låven med ting til frøkna slik at hun får utvidet alt mulig på sin gård :P Haha ja men da er det jo bare å sette igang da ;)
Så praktisk å ha en konto til å hjelpe den andre! :D
Ja, spørs om jeg ikke må logge inn litt etterpå. Må bare skravle litt mer først! :P

Så praktisk å ha en konto til å hjelpe den andre! :D
Ja, spørs om jeg ikke må logge inn litt etterpå. Må bare skravle litt mer først! :P

Ja det er det, måtte melde meg ut av nabolaget jeg var i da for å lage et nabolag til henne og så legge hu til på lista mi før jeg meldte meg inn i det nabolaget jeg var i igjen :P for siden hu ikke kan hjelpe meg må jeg jo ha folk som kan hjelpe meg også :P

Ja det er det, måtte melde meg ut av nabolaget jeg var i da for å lage et nabolag til henne og så legge hu til på lista mi før jeg meldte meg inn i det nabolaget jeg var i igjen :P for siden hu ikke kan hjelpe meg må jeg jo ha folk som kan hjelpe meg også :P
Haha, så lurt! Skulle gått an å bare søke opp andre gårder. Vært betraktelig mye lettere. :p

Høres ut som om du koser deg:D
Må jobbe litt jeg;)
Jepp! Det gjør jeg. Nå er det voksen tid da:) Jobbe en lørdags kveld høres egentlig litt kjedelig ut..? Men du er vant med det kanskje? Bare jeg som bhglærer som er bortskjemt med fri hver helg :P

Høres ut som en knallbra kveld :D Løvenes konge er jo tidenes beste film <3

Her har vi hatt svigerfamilien på besøk og spist kake :) Nå er det litt ro før spilling med gubbis :)
Løvenes konge blir man aldri lei av♥
Hva slags spill skal dere spille? Høres uansett koselig ut da :)

Litt lesing, skravling og tv. Tenke tuppa skulle få være oppe til nærmere 21 i dag, så er litt føre var med klokken i natt :)
Min la seg litt før ni han, og var veldig fornøyd med å ha fått vært litt lengre oppe. Måtte jo se ferdig filmen - og ja, veldig greit ift det med stilling av klokka!

Har nettopp sendt mannen på butikken. Nå er det bare å vente på at han skal komme hjem, så skal jeg lage pizza!
Løvenes konge er fantastisk!
Ååh, ordebtlig hjemmelaga pizza har jeg ikke spist på flere år!
Ja, den er fantastisk! Men får lyst å grine hver gang da:P

Back
Topp