Ingen som vil skurke seg til idag altså? :O for dårlig vær kanskje?Veldig stille![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen som vil skurke seg til idag altså? :O for dårlig vær kanskje?Veldig stille![]()
KnallgodtHerregud! Ben&Jerry-is med karamell! Sjokoladebitene! Jeg dør! :O
BareBare 6.000 i dag
Hva er din favoritt da?Ja rene vidundermedisinen![]()
Selvfølgelig, har til og med fått laget meg matBle du ferdig med det, eller?![]()
Tilbud denne uken?Knallgodt
Og på tilbud hos Meny![]()
Oi! Det burde vi jo klare? Ligger vi dårlig an?Bare 6.000 i dag
Ja hun er kul og synger bra :-DJeg digger Mariaog knut erik!
Maria er jo fra Senja, som meg![]()
Har jobbet helger siden jeg gikk ut av videregåendeJepp! Det gjør jeg. Nå er det voksen tid daJobbe en lørdags kveld høres egentlig litt kjedelig ut..? Men du er vant med det kanskje? Bare jeg som bhglærer som er bortskjemt med fri hver helg
![]()
Gjort det så vrient før da???Hvitt og blått, veldig enkelt denne gangen![]()
Bare
Ca hvordan ligger vi ann?
Har 4.716 nåOi! Det burde vi jo klare? Ligger vi dårlig an?
Dumt at det er mye om dagen :-(
Håper det går seg til![]()
Joda, her går det bra. Vært en litt kranglete dag med storebror, men lenge siden sist nå så får vel bare ta den ;-)
Flink duHeijobb her!
Du da?
De holder seg nok innendørs ser det ut tilIngen som vil skurke seg til idag altså? :O for dårlig vær kanskje?![]()
Litt flere farger bareGjort det så vrient før da???![]()
Ja vi gjorde vel det ;-)Hehehe, ja det er veldig viktig!!Ja stemmer det, jeg visste jo egentlig det
Har en 6åring selv og, husker vi drev å snakka om skolestart osv tidligere i høst
![]()
Har vært det jaTilbud denne uken?
Det burde vel gå greitHar 4.716 nå
Ja! Er du med i et bra nabolag da? Veldig ofte de er veldig døde!
Høres fantastisk utFlink du
Her er det Netflix som gjelder. Barna sover og mannen er hos noen kamerater. Helt nydelig![]()