Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her får gubben ps4 spill og noe dill han ønsker seg.Nå er det jeg som må slite med å finne gave. Jul snart jo :O
Aha! Ja, da går det jo i orden på et vis. Et skikkelig puslespill det der! ???Jeg jobber turnus så jeg tar permisjon av deler av stillingen og går kveld en periode til vi får plass.![]()
Vet ikke helt.Helllu! Hva står på agendaen i kveld?
Så koselig :-DBare sitater og fine ord
Å en tepakke i hver da siden hun elsker te
Flott! Jeg å!Hmmm...
Da fikk jeg nesten lyst til å vise dem![]()
Vet ikke enda, skal se hva jeg finner når maten er ferdigMannen skal dra nå, så blir Netflix her også. Hva ser du da?
Vi har spist hos svigers, så middagen er inntatt
Innimellom trenger man å bare koble helt ut ;-)Her spiller jeg hay dayegentlig helt greit da jeg har nok å tenke på og ser slipper jeg å bruke hue
![]()
Ja det blir det daHar hørt om flere som har det. Skulle gjerne gjort det men siden jeg skal jobbe kveldsvakter fra nyåret blir det litt vanskelig
![]()
Aaldri hørt omer det til konsoll eller?
![]()
Tror han skal få ny lommebok, men ellers aner jeg ikkeHer får gubben ps4 spill og noe dill han ønsker seg.![]()
Får dere drøyd den permen med din turnus da sånn at dere i verste fall kommer til august?Han har sine 10 uker og det holder til midten av mars har han det i ett med start i januar
Innimellom trenger man å bare koble helt ut ;-)
Netflix og det jeg måtte finne i skuffen. Og så skal jeg fyre til jeg må ha opp døra å lufteVet ikke helt.
Iallefall snop og tv ;-)
Du da?
Jeg elsker den. Hadde når jeg var lita, også fikk jeg av mannen til bryllupsdagen vår i år![]()
Det er et greit tempo, og noen timer igjen...Flott! Jeg å!
Tja si det....Hvem er din favoritt?
Hay day ! Haha, har ikke tall på hvor mange timer jeg har brukt på det spillet.Her spiller jeg hay dayegentlig helt greit da jeg har nok å tenke på og ser slipper jeg å bruke hue
![]()
Men kommer an på hva slags planer samboer har ;-)Flott! Jeg å!