Skravletråd Oktober

Hehe skjønner jeg godt ;) kommer ikke til å tro skikkelig på det før jeg har vært på oul :p

Nei. Jeg trodde det faktisk ikke før OUL. Gikk rundt å av og til fikk panikk å tenke "hva om jeg bare er blitt tjukk"?:p

Da sovnet mini etter litt vugging på vogna :-)
Godt det :) mi sovna påtur hjem fra butikken i bilstolen.

Av en merkelig grunn våker hun av alt ellers.. men når hun sovner i bilstolen kan jeg ta henne ut, klea av og legge i senga uten at hun våkner overhodet :p

Godt det :) mi sovna påtur hjem fra butikken i bilstolen.

Av en merkelig grunn våker hun av alt ellers.. men når hun sovner i bilstolen kan jeg ta henne ut, klea av og legge i senga uten at hun våkner overhodet :p
Heldig du er:-). Mini her sovnet i bilen før de første månedene men så ble ble det slutt på det. Er jeg heldig sover han videre hvis jeg flytter han sovende fra vogn til bilen hvis noen sitter bak med han og stryker han i pannen. Men hører til sjeldenhetene. Så må gjøre ting som innebærer kjøring utenom sovetidene hans. Veldig tungvindt til tider

Hmm. Vanntett madrassbeskytter eller tisselaken? Vi har vanntett madrassbeskytter nå, og er igrunn fornøyd med det.
Vi har tisselaken. Hvor kjøpte dete vannrett madrassbeskytter? Er den bedre å ligge på for de enn lakenet?:)

Heldig du er:-). Mini her sovnet i bilen før de første månedene men så ble ble det slutt på det. Er jeg heldig sover han videre hvis jeg flytter han sovende fra vogn til bilen hvis noen sitter bak med han og stryker han i pannen. Men hører til sjeldenhetene. Så må gjøre ting som innebærer kjøring utenom sovetidene hans. Veldig tungvindt til tider
Åh, det er litt tungvindt ja. mi sovner nesten aldri i vogna, så bilturer er mer praktisk.. tenker at når sportdelen kommer i bruk så blir det kanskje lettere. virker ikke som hun liker å ligge flatt i vogna når den trilles. Men bilstolen er godkjent:p

Åh, det er litt tungvindt ja. mi sovner nesten aldri i vogna, så bilturer er mer praktisk.. tenker at når sportdelen kommer i bruk så blir det kanskje lettere. virker ikke som hun liker å ligge flatt i vogna når den trilles. Men bilstolen er godkjent:p
Vogna er heldigvis godkjent her da så sover godt der når han først sovner:-). Satser på at det bedrer seg for deg også med vognen etterhvert :-)

Hei! Jeg var skikkelig fraværende i går , og må brette opp ermene i dag. Skulle gjerne vært med å få til målet deres i går! Jeg er imponert:D

Back
Topp