MhmSå utrolig stilig! Det er en jobb litt utenom det vanlige! :O
Hvor mange reisedøgn har han i løpet av et år?
Vet ikke, har ikke telt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MhmSå utrolig stilig! Det er en jobb litt utenom det vanlige! :O
Hvor mange reisedøgn har han i løpet av et år?
Hehe skjønner jeg godtkommer ikke til å tro skikkelig på det før jeg har vært på oul
![]()
Puter og sminkemappeTo gaver er jo superttoalettvesker?!
Godt detDa sovnet mini etter litt vugging på vogna![]()
Det skjønner jegJa da hoppas demerker han savnar barnen i Bhg
Heldig du erGodt detmi sovna påtur hjem fra butikken i bilstolen.
Av en merkelig grunn våker hun av alt ellers.. men når hun sovner i bilstolen kan jeg ta henne ut, klea av og legge i senga uten at hun våkner overhodet![]()
Her starta ikke dagen før 10 for snuppa sov så lengeBetydelig mindre liv her i dag, tror folk er slitene...
Per kl 12 var det "bare" skrevet 1.647 innlegg her i dag![]()
Vi har tisselaken. Hvor kjøpte dete vannrett madrassbeskytter? Er den bedre å ligge på for de enn lakenet?Hmm. Vanntett madrassbeskytter eller tisselaken? Vi har vanntett madrassbeskytter nå, og er igrunn fornøyd med det.
Åh, det er litt tungvindt ja. mi sovner nesten aldri i vogna, så bilturer er mer praktisk.. tenker at når sportdelen kommer i bruk så blir det kanskje lettere. virker ikke som hun liker å ligge flatt i vogna når den trilles. Men bilstolen er godkjentHeldig du er. Mini her sovnet i bilen før de første månedene men så ble ble det slutt på det. Er jeg heldig sover han videre hvis jeg flytter han sovende fra vogn til bilen hvis noen sitter bak med han og stryker han i pannen. Men hører til sjeldenhetene. Så må gjøre ting som innebærer kjøring utenom sovetidene hans. Veldig tungvindt til tider
Vogna er heldigvis godkjent her da så sover godt der når han først sovnerÅh, det er litt tungvindt ja. mi sovner nesten aldri i vogna, så bilturer er mer praktisk.. tenker at når sportdelen kommer i bruk så blir det kanskje lettere. virker ikke som hun liker å ligge flatt i vogna når den trilles. Men bilstolen er godkjent![]()
Ikea. Har et normalt laken på toppen. Det er som en veldig tynn madrass, og kan vaskes i vaskemaskin.Vi har tisselaken. Hvor kjøpte dete vannrett madrassbeskytter? Er den bedre å ligge på for de enn lakenet?![]()
Så gøy, hva skal du shoppe?På vei på shopping..
Bursdaggaver og muligens dåpsgave.Så gøy, hva skal du shoppe?
Skal også ut å kjøpe gave til bursdag, hvilken alder hos deg?Bursdaggaver og muligens dåpsgave.
Man kan ikke være med hver gang heller.Hei! Jeg var skikkelig fraværende i går , og må brette opp ermene i dag. Skulle gjerne vært med å få til målet deres i går! Jeg er imponert![]()